PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2017 m. Birželio 9 d. 11:23

Kaip skatinti verslo konkurencingumą regionuose? Nauja skaitmeninio marketingo programa kuria naujas galimybes

Vilnius

anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt


6216

„Clustering Creativity“ tai skaitmeninės rinkodaros projektas vyraujantis tarp marketingo sprendimų ieškančių įmonių bei praktikos trokštančių, idėjų pilnų studentų. Prie ES ir Erasmus+ finansuojamos platformos www.clusteringcreativity.com galima prisijungti nemokamai, o prie šio projekto kūrimo prisidėjo bei žiniomis dalinosi penkių Europos šalių universitetų specialistai kilę iš Lietuvos, Latvijos, Kroatijos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės.

Pagrindinis šio projekto tikslas sukurti platformą suteikiančią galimybę studentams sužinoti daugiau apie skaitmeninę komunikaciją praktikos pagalba. Studentams šis projektas siūlo praktikos, naujų žinių, patirties, bei suteikia galimybę išbandyti dominančią sritį. Tuo tarpu kompanijos gauna pagalbos jas dominančiais skaitmeninės komunikacijos bei marketingo klausimais. Pagalbos dėka yra ne tik paskatinamas konkurencingumas regionuose, bet ir suteikiamas didelis pranašumas kompanijoms, kurios nesinaudoja skaitmenine komunikacija.

„Clustering Creativity“ platforma Lietuvoje jau sėkmingai naudojasi daugelis įmonių, kelios iš jų yra tokios organizacijos, kaip „Eurodesk“, „Modernaus meno centras“, „Lietuvos neįgaliųjų forumas“. Knygynas „Juodas šuo“, tai viena iš kompanijų pasinaudojusi “Clustering Creativity” platforma. Šio projekto dėka, kompanija ne tik sustiprino savo socialinių tinklalapių komunikaciją: sulaukė 6 kartus daugiau apsilankymų per dieną savo socialinėje svetainėje, 14 kartų daugiau skambučių susijusių su knygų pardavimais, bei padidino savo elektroninės parduotuvės pajamas.

„Clustering Creativity“ platformoje galima rasti teorines paskaitas, kurios apima skaitmeninę rinkodarą ir jos tendencijas, interneto kompanijų strategijų kūrimą, kūrybiškumą, socialinius tinklus ir komunikacijos juose planavimą, vaizdo įrašų rinkodarą ir kitas rinkodaros temas. Norintiems pagilinti žinias svetainėje taip pat pateikiami rekomenduotinos literatūros sąrašai ir naudingos nuorodos.

„Clustering Creativity“ projektą kūrė penkių Europos šalių universitetų ir aukštųjų mokyklų bei verslo atstovai. Pagrindinis projekto koordinatorius – Vilniaus Gedimino Technikos universitetas. Partneriai Vokietijoje - Štutgarto Medijos universitetas, Latvijoje – Rygos tarptautinė ekonomikos ir verslo administravimo aukštoji mokykla, Kroatijoje – Baltazar Zapresic Taikomųjų mokslų universitetas, Jungtinei Karalystei atstovauja Edinburgo Napier universitetas.