Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Pexels.com nuotr.
Rūta AndrošiūnaitėŠaltinis: BNS
Socialiniame tinkle „Twitter“ sekmadienį paskelbtoje JK gynybos ministerijos žvalgybos apžvalgoje sakoma, kad reklama pasirodė Rusijos socialiniuose tinkluose, reklaminiuose stenduose ir televizijoje.
„Naujosiose reklamose apeliuojama į potencialių savanorių vyriškąjį pasididžiavimą, kreipiamasi į „tikrus vyrus“, taip pat pabrėžiama finansinė prisijungimo nauda“, – sakė žvalgyba.
Britų žvalgybos duomenimis, po to, kai samdinių grupė „Wagner“ baigė kampaniją, kuria siekė į savo gretas pritraukti kalinių, ši privati karinė bendrovė taip pat turi konkuruoti su oficialia kariuomene dėl riboto skaičiaus karinei tarnybai tinkamo amžiaus vyrų.
„Mažai tikėtina, kad [reklaminė] kampanija padės pasiekti aptariamą Gynybos ministerijos tikslą – 400 000 savanorių“, – mano britų žvalgyba.
Jos nuomone, „valdžia beveik neabejotinai stengiasi kuo toliau atidėti naują privalomą mobilizaciją, kad minimizuotų protesto nuotaikas“.