PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Kovo 14 d. 12:48

Išskirtinis dėmesys ir klientui, ir darbuotojui – jau 27-erius metus

Šiauliai

EtapliusŠaltinis: Etaplius.LT


261626

Kovo 14-ąją „Splius“ švenčia jau 27-ąjį gimtadienį. 1996 m. įkurta išskirtinai lietuviško kapitalo telekomunikacijų įmonė itin džiaugiasi, kad jau tiek metų jais pasitiki ir juos renkasi ne tik klientai, bet ir patys darbuotojai. Apie tai, kaip pavyksta pateisinti ir klientų, ir darbuotojų lūkesčius, pasakoja „Splius“ personalo vadovė Indra Ramanauskienė ir rinkodaros direktorė Inga Karickienė.

Kokia yra „Splius“?

Artėjant 27-ajam gimtadieniui, įmonė sugalvojo pasitikrinti savo vertybes: ar darbuotojai žino ir supranta, kokios jos yra? Personalo skyrius sukūrė apklausą darbuotojams, norėdami išsiaiškinti, ką jie šiandien mano apie įmonę, kokios vertybės joje yra pačios svarbiausios. Pasak personalo vadovės, norėta aiškiai išsideklaruoti savo vertybes ir jomis vadovautis.

„Kai kalbamės su kandidatais, norėdami įdarbinti, būna, vadovas sako: „Oi, čia ne „spliusinis“ žmogus. Norime patys sau apsibrėžti, ką tai reiškia. „Spliusinis“ žmogus yra komandiškas, draugiškas, atviras, sąžiningas, jis nebus suktas, užsidaręs, egoistas, linkęs kenkti kitiems. Labai norėtųsi, kad būtų ir iniciatyvus“, – kalba I. Ramanauskienė.

„Apklausos rezultatai nudžiugino. Daugiausia darbuotojų kaip vertybę nurodė išskirtinį dėmesį klientui. Mes stengiamės tai daryti ir darome – ne tik iškomunikuoti, bet taip ir dirbti. Kiekvieną dieną mūsų meistrai, IT inžinieriai gauna vienokius ar kitokius pagyrimus iš klientų. O jų nuomonės klausiame kiekvieną kartą, kai naujai įjungiamas internetas ar sutvarkoma kokia nors problema“, – pasakoja rinkodaros direktorė ir džiaugiasi, kad darbuotojai žino, kas yra išskirtinis dėmesys klientui ir dirba dėl to.

Džiugina lojalumas

„Didžioji dalis klientų turi ilgalaikes sutartis, – džiaugiasi rinkodaros direktorė. – Tai reiškia, kad jiems tinka ir patinka su mumis dirbti, jie sutartis vis pratęsia. Tokių ilgalaikių sutarčių yra daugiau nei 95 proc.“ Jei klientas pasirašo terminuotą sutartį, reiškia, kad jis yra nusiteikęs toliau bendrauti su tuo pačiu tiekėju, kad teikiamos paslaugos pateisina jo lūkesčius.

Toks pat didelis ir darbuotojų lojalumas: daug jų įmonėje dirba jau daugiau nei dešimt metų. Įmonės politika palanki tiek jaunam, tiek vyresniam darbuotojui: suteikiami mamadieniai ir tėvadieniai, pasikeitus aplinkybėms, susirgus vaikui ar iškilus kitiems rūpesčiams, leidžiama dirbti iš namų. „Žmonės pasitiki įmone: tuokiasi, vaikus gimdo, namus statosi ir puikiausiai toliau dirba pas mus“, – šypsosi Inga, pati įmonėje dirbanti jau 22-ejus metus. Telekomunikacijų įmonė gali pasidžiaugti, kad yra žmonių, ten dirbančių nuo pat įkūrimo, tai yra jau 27-erius metus.

Būti arti kliento

Viena iš įmonės vertybių – lankstumas tiek su klientais, tiek su darbuotojais. Tai reiškia, kad prie kliento prisitaikoma, žiūrima, kas jam svarbu. „Priimant sprendimus esame lankstūs, nes nesame didžiulė korporacija, kur dėl vieno sprendimo reikia 15-os parašų. Stengiamės būti lankstūs ir tą lankstumą išsaugoti – ne tik dėl klientų, bet ir dėl darbuotojų“, – aiškina I. Karickienė.

Nemažai darbuotojų apklausoje taip pat minėjo sąžiningumą. „Jeigu yra problema, taip ir pasakysime. Nedangstysime ir nemeluosime. Stengiamės su klientu būti sąžiningi ir artimi – mūsų siekis yra būti arti kliento“, – sako Inga. Sąžiningumas svarbus ir įmonės viduje: tiek darbdavio su darbuotojais, tiek darbuotojų su darbdaviu. „Nesąžiningumo netoleruojame“, – priduria ji.

Taip pat dažnai minėti komandiškumas, pagarba vienas kitam, humoro jausmas, patriotiškumas, dėmesys darbuotojui – vertybės, svarbios ir darbuotojams, ir pačiai įmonei. „Kaip vadovui, labai malonu girdėti, kad darbuotojai jaučia ir supranta jiems skiriamą dėmesį. Visą laiką galvoji, gal kažko per mažai, gal kažko neišgirdai, kažko nepadarei. Labai malonu, kad tai vertina ir pabrėžia“, – džiaugiasi Inga.

Ji žada rezultatus aptarti su visais darbuotojais, ne tik Šiaulių, padiskutuoti, kurios iš visų vertybių yra pačios svarbiausios. „Jas paskelbsime ir įmonės viduje, ir išorėje“, – sako rinkodaros direktorė.

Veda į priekį

„Darbe jautiesi gerai, jautiesi vertinamas, tavo nuomonė išklausoma. Kolektyvas iš tikrųjų draugiškas. Teko bendrauti su žmonėmis, išėjusiais dirbti kitur ar įkūrusiais savo verslus. Sako, viskas gerai, bet tokio kolektyvo kaip „Splius“ kitur nėra. Man patinka bendrauti. Kai dirbau klientų aptarnavime, jaučiau, kad žmonėms gera darau: paslaugos tikrai geros, kainos taip pat“, – šypsosi ilgametė įmonės darbuotoja I. Karickienė.

Pati rinkodaros direktorė labiausiai džiaugiasi, kad darbas nėra nuobodus, monotoniškas: viskas keičiasi, reikia sugalvoti, kaip ką padaryti, kokią reklaminę kampaniją išleisti, kaip klientams viską pateikti. Pasak jos, tas tobulėjimas ir nestovėjimas vietoje ir veda įmonę į priekį: pradėjus tik nuo kabelinės televizijos, dabar „Splius“ teikia televizijos, interneto bei fiksuoto ryšio paslaugas ne tik Šiaulių apskrityje, bet taip pat ir Klaipėdoje, Kretingoje, Gargžduose, Šilutėje, Panevėžyje.

Ne tik žmonės, bet ir įmonės per gimtadienius išsikelia tikslų kitiems metams. „Pagrindinis tikslas – išlaikyti esamus klientus, toliau sėkmingai darbuotis Panevėžyje ir Šilutėje: pabaigti įrengti tinklo plėtrą Panevėžio mieste, Šilutėje ji yra pabaigta, taigi dirbsime su klientų paieška ir reklama. Ir toliau būsime arti savo klientų, įsiklausysime į jų pastabas, dar labiau gerinsime klientų aptarnavimą. Tik lankstus, vertybėmis besivadovaujantis verslas šiandien gali augti“, – sako I. Karickienė.

Reklama