Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Ankstų trečiadienio rytą iš Frankfurto prie Oderio į Kauną atvyko traukinys, atvežęs prie Vokietijos ir Lenkijos sienos įstrigusius lietuvius, baltarusius, ukrainiečius, latvį.
„Traukinys atvyko 5.30 valandą. Viskas pavyko gerai“, – BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovės „LG keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.
Traukiniu iš Vokietijos atvyko 61 žmogus, iš jų – 35 Lietuvos piliečiai.
Pasak L. Baužio, keleivius Kaune pasitiko visuomenės sveikatos specialistai, jie atlieka keleivių patikrą. Po to po vieną palydi į autobusą.
Užsieniečius pasitiko jų šalių ambasadų darbuotojai.
„Ir užsieniečiams, ir Lietuvos gyventojams parūpinti autobusai, kad parvežtų namo“, – sakė „LG keleiviams“ vadovas.
Traukinys iš Vokietijos pajudėjo antradienio popietę. Lenkijoje ir Lietuvoje buvo pakeisti tik lokomotyvai, keleiviams perlipti į kitus vagonus nereikėjo.
„Pirmą kartą per tokį trumpą laiką, ne pilną parą, buvo suderintas toks tarptautinis maršrutas. Paprastai tai užtrunka dvejus-trejus metus“, – BNS sakė L. Baužys.
Jo teigimu, šis reisas pavyko tik dėl europinės vėžės.
Bendrovės skaičiavimu, šio traukinio kelionė iš Vokietijos į Lietuvą gali kainuoti iki 50 tūkst. eurų.
Lietuviai Vokietijos ir Lenkijos pasienyje strigo, kai Lenkija naktį iš šeštadienio į sekmadienį uždarė šalies sienas dėl koronaviruso plitimo. Situaciją paaštrino lenkų sprendimas konvojumi nepraleisti lengvųjų automobilių.
Į Lietuvą grįžti norintys šių automobilių vairuotojai, paleidę keleivius, turėjo nuvykti į maždaug už 400 kilometrų esantį Zasnico jūrų uostą. Iš ten po vidurnakčio išplaukė keltas su 99 automobiliais ir 137 keleiviais.
BNS