Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
LTOU nuotr.
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo 2018 metų kovo mėnesio Lietuvos oro uostams vadovavęs Marius Gelžinis nuo birželio 23 dienos traukiasi iš generalinio direktoriaus pareigų.
Sprendimą trauktis M. Gelžinis priėmė įvertinęs tai, kad jau sėkmingai įgyvendino visus pagrindinius sau kadencijos pradžioje keltus tikslus, o įmonė kaip tik šiuo metu pereina į naują etapą – nuo liepos mėnesio iš valstybės įmonės tampa akcine bendrove, pažymima Lietuvos oro uostų pranešime.
„Lietuvos oro uostai pastaraisiais metais įgyvendino keletą strategiškai svarbių projektų – Vilniaus oro uosto ir Palangos oro uostų aerodromų kompleksines rekonstrukcijas, keleivių srautai grįžo į priešpandeminį lygį, rengiamasi naujo keleivių išvykimo terminalo statybai Vilniuje, Kauno oro uosto plėtrai. Dėkoju Lietuvos oro uostų vadovui Mariui Gelžiniui už darbą ir pastangas. Įmonei pereinant į naują etapą ir jau netrukus tapsiant akcine bendrove, laukia nauji iššūkiai ir darbai“, –sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Lietuvos oro uostai, vienijantys pagrindinius šalies oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje, per pastaruosius ketverius metus įgyvendino ne vieną svarbų visai šaliai projektą. Buvo visiškai atnaujintas Palangos kilimo-tūpimo takas bei peronas, Vilniaus oro uoste įgyvendinta didžiausia šalies istorijoje aerodromo rekonstrukcija. Taip pat atlikta nemažai strateginių valdymo darbų, tokių kaip efektyvumo programa, yra paruošta ilgalaikė strategija iki 2030 metų. Nemaža jos dalis jau pradėta įgyvendinti.
Iki šalį užklupusios pandemijos įmonė pasiekė geriausius savo veiklos istorijoje rezultatus, teigiama Lietuvos oro uostų pranešime. 2019 metais bendrai visuose Lietuvos oro uostuose keleivių skaičius viršijo 6,5 mln., valstybei išmokėta didžiausia dividendų suma, kuri siekė 8,524 mln. eurų. Šiuo metu vyksta itin aktyvus aviacijos ir kartu oro uostų sektoriaus atsigavimas, kuris kai kuriais rodikliais net viršija prieš pandemiją buvusius rodiklius, tai rodo, kad Lietuvos oro uostų pasirinkta strategija veikia efektyviai – gegužės mėnesio pabaigoje Lietuvos oro uostuose jau buvo atkurta ir vykdoma daugiau nei 90 proc. skrydžių krypčių skaičiaus, buvusio prieš pandemiją, o keleivių srautų atsigavimas pasiekė daugiau nei 85 procentus buvusio mėnesinio srauto 2019 metais.
Lietuvos oro uostų valdybos pirmininkė Eglė Čiužaitė sako, kad artimiausi įmonės tikslai – naujos veiklos strategijos iki 2030 metų pristatymas, veiksmai siekiant sumažinti veiklos poveikį klimato kaitai ir mažiau nei per dešimtmetį tapti neutralia CO2 organizacija, tęsti pradėtus infrastruktūros plėtros darbus, kurių vienas svarbesnių – naujasis Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo modulis ir kiti svarbūs strateginiai projektai.
Liepos pradžioje, pakeitus bendrovės teisinę formą į akcinę bendrovę, įmonės valdybą skelbs tarptautinę vadovo atranką.