PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2022 m. Gegužės 30 d. 13:37

Interneto svetainės greitis ir konversijos – kaip šie susiję?

Lietuva

Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt


218650

Kuriantiems ar norintiems patobulinti savo interneto svetaines, IT specialistai primena – investuokite ne tik į vartotojo patirtį pagerinsiantį dizainą, bet ir techninę dalį. Panašu, kad šiandien būtent techniniai niuansai, pavyzdžiui, greitis ir pasiekiamumas, yra vieni svarbiausių malonios lankytojo kelionės elementų. O maloni kelionė, kaip žinia, kur kas dažniau baigiasi konversijomis, arba kūrėjui svarbaus veiksmo atlikimu (pardavimais, registracijomis ir kt.). Jei kada teko kurti ar susipažinti su skaitmeninės rinkodaros planu, tikėtina, ne kartą girdėjote specialistus kartojant frazę „konvertuoja“. Ką tai reiškia pardavimo kelionėje ir kaip su konversijomis susijęs vienas svarbiausių interneto svetainės techninių elementų – greitis?

Tai, ką kiekvienas turėtų žinoti apie konversijas

Rinkodaros specialistų pamėgtas žodis „konversija“ reiškia vartotojo atliekamą veiksmą, kurio siekia virtualios platformos kūrėjas. Tačiau svarbu suprasti, kad kiekvieno projekto tikslas yra skirtingas, tad ir konversijos skiriasi. Dažniausiai pardavimo piltuvėlyje tai – vienas paskutinių etapų. Prieš tai reikia tikslingai padirbėti su prekių ženklo atpažįstamumu, pirkėjo informavimu ir poreikio pagrindimu.

Keli konversijų pavyzdžiai tam, kad būtų lengviau įsivaizduoti, kas tai:

  • perėjimas prie pirkimo proceso (prekės įdėjimas į krepšelį);

  • nario anketos pildymas;

  • paspaudimas ant veiksmo mygtuko (angl. k. trumpinys CTA);

  • pasidalinimas turiniu socialiniuose tinkluose;

  • naujienlaiškio užsakymas.

Vertinant interneto svetainės ir skaitmeninės rinkodaros efektyvumą, konversijos reitingas yra vienas svarbiausių kriterijų. Jį apskaičiuoti galite pagal paprastą formulę: pavyzdžiui, pirkėjų skaičių padalinkite iš bendro interneto svetainės lankytojų skaičiaus ir padauginkite gautą sumą iš 100. Dažniausiai el. prekybos sektoriuje pagrindinis tikslas – pardavimai.

Kuo greitesnė interneto svetainė – tuo daugiau konversijų?

Neseniai „Hubspot“ pasidalino statistiniais duomenimis, kuriuose teigiama – kiekviena papildoma puslapio atidarymo sekundė sumažina konversijos reitingą beveik 4,5 procento. Nors, atrodytų, tai nedidelis skaičius, pabandykite įsivaizduoti realų atvejį. Jei iš 4000 lankytojų jūsų produktą įsigyja 400, reitingas yra lygus 10 procentų. Vaizdas šiek tiek kitoks, ar ne?

Kitas ne vieną nustebinsiantis skaičius, kuriuo statistikos apžvalgoje taip pat dalinosi minėtoji „Hubspot“ komanda – net 70 procentų pirkėjų pripažįsta, kad interneto svetainės greitis daro įtaką jų apsisprendimui įsigyti prekę arba paslaugą. Panašu, kad jei norite pagerinti savo pardavimų kampanijos rezultatus ir, apskritai, pelningumą, reikėtų pradėti nuo techninių niuansų.

5 paprasti žingsniai, kurie leis pagerinti interneto svetainės greitį

Žinoma, greitis yra tik vienas iš veiksnių, lemiančių norimo veiksmo atlikimą (paspaudimą, registraciją, pirkimą). Taip pat svarbūs: į vartotojo patogumą orientuotas, patrauklus dizainas, kokybiškas turinys, teigiami atsiliepimai ir pan. Vis dėlto, akivaizdu, kad sparta yra vienas iš esminių elementų. IT ekspertai pasidalino 5 paprastais žingsniais, kurie leis pasiekti geresnių rezultatų:

  1. pasirinkite galingą, projekto tipą atitinkantį serverį (jei reikia, keiskite serverio tipą);

  2. optimizuokite „sunkias“ nuotraukas, paveikslėlius, vaizdo įrašus;

  3. atsisakykite nenaudojamų programų ir programėlių;

  4. peržiūrėkite ir „susitvarkykite“ interneto svetainės kodą;

  5. optimizuokite duomenų tvarkymo ir saugojimo procesus.

Galingas serveris – vienas esminių faktorių. Jei jaučiate, kad dabartiniam trūksta galios ir saugumo, dairykitės naujo paslaugos teikėjo. Vieni populiariausių pasirinkimų turintiems vidutinius ir didesnius projektus – dedikuoti ir Cloud serveriai. Profesionalūs nuomos ekspertai suteikia pilną prieigą prie serverio ir atskirus išteklius. Taigi, galite susikurti individualiai tinkamiausią virtualią aplinką – saugią ir greitą.

„Hubspot“ apžvalgoje teigiama – geriausias konversijų reitingas yra tų interneto svetainių, kurios pilnai atidaromos 0–2 sekundžių intervale. Jaučiate, kad yra kur tobulėti? Pradėkite nuo kokybiško serverio, o tuomet beliks atlikti nedidelius žingsnius, kurie leis „išlošti“ kelias, bet, pasirodo, lemtingas sekundes. Statistika aiškiai rodo – konversijos ir interneto svetainės sparta yra du neatsiejami dalykai.

Remiamas turinys