PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Liepos 31 d. 09:17

Interneto pardavimų proceso etapai: nuo lankomumo iki pirkimo

Lietuva

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt


274250

Internetas mums suteikia nepalyginamai daugiau galimybių, norint pasiekti didesnę tikslinės auditorijos dalį, skatinti pardavimus, didinti prekės ženklo žinomumą ir tokiu būdu auginti savo verslą. Tačiau dėl itin didelės konkurencijos internetinėje erdvėje, įmonės turi įdėti kur kas daugiau pastangų, siekiant pritraukti vartotoją ir skatinti įsigyti produktą ar paslaugą.

Kad ir kokia vizualiai patraukli bei moderni bus jūsų svetainė, vien tik šio aspekto gali neužtekti. Dažnu atveju reikia ieškoti papildomų sprendimų, kurie padėtų pasiekti geresnių rezultatų. Norint sėkmingai vykdyti savo veiklą internetinėje erdvėje, rekomenduojama atsižvelgti į pagrindinius pardavimų proceso etapus internetu, kurie gali padėti įmonei atvesti daugiau lankytojų į svetainę ir paskatinti juos pirkti.

Specialistai teigia, jog iš viso yra keturi pagrindiniai pradavimų proceso internetu etapai: klientų pritraukimas, atvedimas į svetainę; konversijų optimizavimas; produkto ar paslaugos įsigijimo užtikrinimas; skatinimas sugrįžti pakartotinai. Kiekvienas etapas yra svarbus ir gali padėti pasiekti puikių rezultatų.

Klientų pritraukimas (Attract). Šis etapas yra vienas svarbiausių, kurio metu pasirenkant tinkamas priemones, galima ženkliai padidinti svetainės lankomumą, generuoti didesnį vartotojų srautą, taip sulaukti potencialių pirkėjų, paverčiant juos lojaliais klientais. Norint, jog klientai jus atrastų ir susidomėtų, rekomenduojama šiame etape atsižvelgti į šias rinkodaros priemones: turinio rinkodara, skaitmeninė reklama, socialiniai tinklai bei partnerystės rinkodara.

Turinio rinkodara yra viena plačiausiai naudojamų priemonių, kuri apima visus su turiniu susijusius sprendimus. Turinio rinkodaros pagalba galime sudominti vartotoją, patraukti jo dėmesį, skatinti pardavimus ar siekti kitų konkrečių tikslų, kuriant įtraukiantį, aktualų turinį. Turinio rūšių gali būti pačių įvairiausių, pavyzdžiui, turinys svetainėje, straipsniai, vlog‘ai, video kūrimas, infografika, podcast‘ai bei daugelis kitų.

Skaitmeninė reklama taip pat gali labai stipriai prisidėti prie didesnio lankytojų srauto generavimo. Priklausomai nuo poreikio ir turimo biudžeto, galima taikyti Google Ads reklamą, kuri gali padėti sulaukti didesnio lankytojų srauto. Taip pat ne ką mažiau svarbios yra SEO paslaugos, padedančios atvesti organinį lankytojų srautą į svetainę bei pasiekti tikslinį klientą. Priklausomai nuo poreikio ir konkretaus atvejo, specialistai taip pat rekomenduojama pasitelkti ir tokias skaitmeninės reklamos priemones, kaip mokama reklama Facebook ar Instagram bei pasitelkti naujienlaiškius.

Partnerystės reklama šiais laikais yra itin plačiai naudojama ir daugeliui žinoma rinkodaros priemonė. Jos būdu, verslas gali pasiekti plačią auditorijos dalį per nuomonės formuotojus, video bei vlog‘ų kūrėjus, ar tinklaraštininkus.

Socialiniai tinklai ir įtraukiančio, naudingo turinio kūrimas juose, gali padėti ne tik padidinti svetainės lankomumą, bet ir didinti prekės ženklo žinomumą, pasiekti platesnę auditorijos dalį.

Konversijų optimizavimas (Convert). Šiame etape stengiamasi paskatinti žmones įsigyti produktą, paslaugą ar atlikti kitokį veiksmą. Norint, jog svetainėje būtų atlikta konversija, pirmiausia reikėtų atkreipti dėmesį į svetainę. Svetainė turėtų būti patikima, moderni bei vizualiai patraukli, su įtraukiančiu turiniu. Taip pat svarbu, jog ji būtų techniškai tvarkinga, tinkamai išdėstyta, greita, funkcionali, pritaikyta įvairiems įrenginiams bei saugi naudotis.

Produkto ar paslaugos įsigijimo užtikrinimas (Close). Šiame etape svarbu įsitikinti, jog klientai užbaigs pirkimo procesą sėkmingai ir jų neprarasite. Tačiau nutikus priešingai, galima pasitelkti remarketingo priemones. Jeigu tokių atvejų pasitaiko dažnai, verta analizuoti ir atrasti svetainėje tai, dėl ko vartotojai neužbaigia pirkimo proceso.

Skatinimas sugrįžti pakartotinai (Retain). Šis etapas yra skirtas pasitelkti tokias priemones, kurios paskatintų klientus sugrįžti ir įsigyti produktą ar paslaugą pakartotinai, skatinant klientų lojalumą. Viena tokių priemonių galėtų būti naudingi bei įtraukiantys naujienlaiškiai, išskirtiniai pasiūlymai bei nuolaidos, prašymas palikti atsiliepimą apie įsigytą produktą ar paslaugą.

Reklama