Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
© Skaitytojo nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Dėl Klaipėdoje periodiškai keliamo Pilies tilto vos neįvyko skaudi nelaimė. Policija aiškinasi dėl kieno kaltės trečiadienio vakarą viena transporto priemonė kone pakibo ant keliamo tilto krašto.
Tiek vairuotojai, tiek ir tiltą prižiūrinčios bendrovės „Viadukas“ atstovai atviri - tokios situacijos pastaruoju metu gana dažnos.
„Kone kas antrą kartą tenka stabdyti kėlimo procesą, nes vairuotojams vis norisi prasprukti pro raudoną šviesoforo signalą„, - „Vakarų ekspresui“ sakė bendrovės „Viadukas“ Klaipėdos skyriaus viršininkas Arvydas Biesevičius.
Liudijimai skiriasi
Thomas Andrijauskas socialiniuose tinkluose pasidalijo birželio 27 vakare daryta nuotrauka, kurioje matyti į keliamo tilto spąstus papuolęs autobusiukas.
„Važiavau iš paskos ir galiu paliudyti, kad raudonas signalas užsidegė staiga ir užkardas iškart krito žemyn, vairuotojas negalėjo net sureaguoti ir sustoti prie šviesoforo. Tada pradėjo kilti tiltas, užkabino autobusiuko galą, žmogus vos spėjo ištraukti savo žmoną su vaikais. Tik po viso šito cirko procesas buvo sustabdytas, nuleistas ir vėl pakelti užkardai“, - tokią versiją pateikė vienas įvykio liudininkas T. Andrijauskas.
Tačiau komentaruose buvo pateikta ir kitų versijų.
„Viską matėme iš arti, niekada užkardas nekrenta staiga. Pirma būna garsinis signalas, tada užsidega raudonas šviesoforo signalas. Vairuotojai jau ne pirmą kartą čia bando sprukti per raudoną šviesoforo signalą„, - kitokią versiją socialiniame tinkle pateikė Edvardas Viliušis.
„Atsakingi vairuotojai sustojo, o ji norėjo pralėkti“, - antrino kitas komentatorius.
„Kaip bebūtų, darbuotojas turi stebėti kas vyksta ant tilto. Jeigu jau įvažiavo žmonės, tilto specialiai niekas nekels“, - savo nuomonę dėstė kiti.
T. Andrijausko žodžiais, tilto valdytojas tuo metu buvo ne vienas.
„Žiūriu į „būdą“ su langais dešinėje, ir matau sėdi tilto valdytojas, dar kažkokia mergelė kartu viduje. Matyt turėjo ką veikti ir nežiūrėjo kas gatvėje darosi. Čia normalu?“ - piktinosi T. Andrijauskas.
Pasak liudininkų, autobusiuką vairavo moteris.
Pradėtas tyrimas
Šiuo įvykiu susidomėjo ne tik policijos pareigūnai, bet ir miesto valdžia. Žadama viską detaliai išsiaiškinti.
Pasak Klaipėdos VPK komunikacijos grupės vyr. specialistės Andromedos Grauslienės, dėl šio įvykio pradėtas tyrimas.
„Trečiadienį 21.09 val. policija gavo pranešimą, kad keliant Pilies tiltą buvo apgadinta transporto priemonė. Sužeistųjų nėra. Policijos pareigūnai buvo nuvykę į įvykio vietą, pradėtas tyrimas“, - lakoniškai informavo A. Grauslienė.
Vairuotojai nepaiso šviesoforo?
Bendrovės „Viadukas“ Klaipėdos skyriaus viršininkas A. Biesevičius sakė norintis palikti viską aiškintis policijos pareigūnams. Visgi, jo nuomone, dėl šio įvykio greičiausiai kaltas autobusiuko vairuotojas.
„Tiesiog neįmanoma, kad užkardas būtų nuleistas kone tuo pačiu metu, kai užsidega raudonas šviesoforo signalas. Taip yra suprogramuota, kad užkardą gali pradėti leisti tik praėjus maždaug 10 sekundžių nuo to laiko, kai užsidegė raudona šviesoro šviesa“, - pasakojo A. Biesevičius.
Pasak jo, tai toli gražu ne pirmas toks atvejis. Esą kone kas antrą kartą keliant tiltą tenka iš naujo pakelti užtvarą ir išleisti pro raudoną šviesoforo signalą bandžiusius prasmukti automobilių vairuotojus.
„Vairuotojai labai nedrausmingi. Kartais atrodo, kad raudono šviesoforo signalas jiems neegzistuoja. Mes ir patys ne kartą kreipėmės į policiją, kad atvažiuotų ir sudrausmintų tokius pažeidėjus“, - pasakojo A. Biesevičius.
Priminsime, kad Pilies tiltą navigacinio sezono metu - nuo gegužės 1-osios iki spalio 31 dienos - kasdien nuspręsta kilnoti siekiant pritraukti daugiau laivų į Danės upę. Darbo dienomis tiltas keliamas nuo 6 iki 6.40 val. ir nuo 21 iki 21.40 val. Savaitgaliais - nuo 8 iki 8.40 val. ir nuo 22.30 iki 23.10 val.
Toks sprendimas dalį vairuotojų erzina. Viešai piktinamasi, kad dažnai tenka gaišti laiką prie pakelto tilto, nors joks laivas realiai neplaukia. Svarstoma, kad būtų logiška jog tuo metu automobiliams turėtų būti leista važiuoti centrine Tiltų gatve.
Griežtai draudžiama „Vakarų eksprese“ paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.