Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Traukinio bėgiai / Pixabay
Viljama SudikienėŠaltinis: ELTA
Didžiulėje šalyje geležinkelių tinklas yra pagrindinė susisiekimo priemonė, tačiau jis menkai finansuojamas, dažnai įvyksta mirtinos avarijos.
Ekspresas Haoras – Mumbajus nulėkė nuo bėgių netoli Džamšedpuro rytinėje Džarkando valstijoje apie 4 val. vietos (praėjus pusvalandžiui po vidurnakčio Lietuvos) laiku, pranešė „Hindustan Times“. Nelaimė įvyko, kai nuo bėgių nuvirtęs iš priešingos pusės važiavęs krovininis traukinys susidūrė su pro šalį važiavusiu keleiviniu traukiniu. Nuo bėgių nulėkė maždaug 18 vagonų. Įvykio vietoje dirbo gelbėjimo tarnybos.
Indija skyrė 30 mlrd. dolerių geležinkelių infrastruktūros modernizavimui, kad paskatintų ekonomiką ir pagerintų susisiekimą. Tačiau, pasak analitikų, nors avarijų skaičius mažėja, dar prireiks daug laiko pasenusiai Indijos geležinkelių sistemai atnaujinti.
Oficialiais duomenimis, nuo 2017 iki 2021 m. kasmet per geležinkelių avarijas žūdavo vidutiniškai po 20 tūkst. žmonių. Pagrindinės Indijos audito institucijos ataskaitoje sakoma, kad susidėvėję bėgiai, prasta priežiūra ir pasenusi signalizacija bei žmogaus klaidos yra svarbiausia traukinių avarijų priežastis. Pernai beveik 300 žmonių žuvo susidūrus keleiviniam traukiniui ir stovinčiam krovininiam traukiniui, nuo bėgių nulėkę vagonai atsitrenkė į kitą greitai važiavusį keleivinį traukinį.
Indijos geležinkelių tinklas, maždaug 64 tūkst. kilometrų ilgio, pagal dydį yra ketvirtas pasaulyje, juo kasdien kursuoja apie 14 tūkst. traukinių, vežančių daugiau nei 21 mln. žmonių.