Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Krova. Mariaus Morkevičiaus (ELTA) nuotr.
ELTAŠaltinis: ELTA
„Šios investicijos skirtos siekiant išlaikyti terminalo konkurencingumą, užtikrinti greitą krovos darbų procesą bei išlaikyti lyderystę segmente“, – sako Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
KKT nurodo, kad šiemet buvo įsigyti 2 STS kranai, 2 RTG kranai, tuščių konteinerių keltuvas ir kitą krovos techniką.
„Didžiausia investicijos dalis atiteko STS kranams, kurių bendra vertė siekė – 16,4 mln. eurų. Jie skirti konteinerių krovai iš laivo į krantą ir atvirkščiai“, – kalba V. Šileika.
Naujieji STS kranai – pritaikyti krauti laivus su 16 konteinerių eilių ant denio, o jų operatoriai dirba 42 m aukštyje, kas prilygsta 14 aukštų pastatui.
Pasak įmonės vadovo, kita didelė investicijų dalis buvo skirta – hibridiniams RTG kranams įsigyti, kurie skirti konteinerių perkrovimui terminalo teritorijoje bei geležinkelio aptarnavimui.
RTG krano keliamoji galia – 50 tonų, o operatorius dirba 23 m aukštyje. Nuo šiol terminale dirba 11 RTG kranų (įskaitant du naujuosius).
Tiek RTG, tiek STS kranai į terminalą jie buvo atplukdyti vasaros metu, ištestuoti, priimti eksploatacijai ir darbus pradėjo rugsėjį.
KKT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones. 2023 m. KKT pagal krovos apimtis tapo lyderiais Klaipėdos uoste ir perkrovė 6,27 mln. tonų įvairių krovinių.