PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2017 m. Lapkričio 14 d. 10:26

Į dainininko Bono investiciją uteniškiai pažvelgė su humoru

Utena

Autorės nuotr.

Utenos diena redakcijaŠaltinis: Etaplius.lt


20153

Legendinės airių grupės U2 lyderis Bono (Paulas Davidas Hewsonas), vienas stambiausių investuotojų Utenoje, rodos, išgarsino mūsų miesto vardą visame pasaulyje. Apie tai garsiai prabilta maždaug prieš savaitę, kai atliekant tarptautinį žurnalistinį tyrimą atskleista, kad mūsų mieste esančio prekybos centro „Aušra" vienas stambiausių investuotojų yra grupės U2 lyderis Bono. Ši istorija pralinksmino jaunimą, kuris į tai pasižiūrėjo šmaikščiai bei kūrybingai.

23244345-1647891915232860-4557667112853755398-n.jpg

Šie duomenys po Europą pasklido akimirksniu: žurnalistų išplatintame pranešime buvo minimas Bono, kuris prieš dešimtmetį investavo į Utenoje esantį prekybos centrą „Aušra“. Tačiau Bono investicija mūsų mieste neprasprūdo ir pro Valstybinę mokesčių inspekciją (VMI).

Nei Utena, nei jos gyventojai, nei valdžios atstovai apie tokį investuotoją Utenoje nieko negirdėjo. Respublikinėje spaudoje sumirgėjusi naujiena stebina daugelį gyventojų, kiti spėlioja, kad galbūt ateityje Utena sulauks ir Bono koncerto, kuris, kaip ir dera stambiam investuotojui, bus surengtas nemokamai.

Šiuo metu VMI specialistai atlieka kontrolės procedūras, todėl nuo komentarų susilaiko, mat kol kas neturi šio tyrimo rezultatų. Į pokalbius su žiniasklaida nesileido ir prekybos centro „Aušra“ vadovė Daiva Trapnauskienė. Išgirdusi klausimą apie šią savaitę ne tik Utenoje, bet ir visoje šalyje sklandančią naujieną, tvirtai atsakė, kad šio klausimo nekomentuos. Nuo komentarų susilaikė ir minėto prekybos centro darbuotojai.

Šiuo žurnalistų išpūstu burbulu susidomėjo kūrybinės erdvės „Pokšt“ atstovai, nusprendę į šią istoriją pasižiūrėti su humoru. Šiomis dienomis jie iškabino plakatus, kuriuose puikuojasi žinomo atlikėjo Bono veidas ir angliški prierašai, skelbiantys, jog Bono žino, kur investuoti, bei tekstas su užuomina, kad „mes negalime gyventi nei su tavimi, nei be tavęs.“ Paklaustas, ką šiais mieste pakabintais plakatais norėjo įrodyti uteniškiams, pašnekovas nedvejojo: tai galimybė pasinaudoti proga ir toliau garsinti Uteną. „Mes norime, kad būtų atkreiptas dėmesys į Uteną, tuo pačiu pritraukti turistų. Sureagavome spontaniškai ir džiaugiamės, kad „Bono žino, kur geriausia investuoti.“ Mes mylime Uteną ir matome, kad šiame mieste išnaudotos ne visos galimybės. Tai mažas mūsų žingsnelis į priekį kažką daryti ir šmaikščiau pažvelgti į šią istoriją“, – dėstė kūrybinės erdvės Utenoje „Pokšt“ narys Tomas Karklinis, vildamasis, kad išgarsėsianti Utena duos apčiuopiamos naudos. Trečiadienį Utenoje T. Karklinis susitiko su estų žurnalistais, kurie susidomėjo legendinės airių grupės U2 lyderio Bono investicija mūsų mieste, mat jiems buvo labai įdomu, kaip nedidelio šalies miesto gyventojai reaguoja į šią istoriją ir rengiasi pasinaudoti šiomis galimybėmis išgarsėti.

Tą pačią dieną T. Karklinis nukulniavo į susitikimą su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, kuriam Utenos jaunimo idėjos ir šmaikštūs plakatai sukėlė šypsnį. Rajono vadovas pritarė „Pokšt“ narių idėjai pakabinti plakatus mieste: savivaldybės administracijos, kūrybinių industrijų centro „Taurapilis“, Utenos A. ir M. Miškinių viešosios bibliotekos, kai kurių įmonių erdvėse, ant autobusų stotelių...

Išradingiems „Pokšt“ kūrėjams kilo mintis ateityje susukti filmuką apie Uteną. Pakalbino apie šimtą gyventojų, kurie turėjo atsakyti į klausimą, ar žino, kas yra Bono, tačiau, pasak T. Karklinio, daugelis negalėjo atsakyti į šį klausimą. „Uteniškiai nežino, kas yra Bono, bet Bono žino, kas yra Utena, nes renkasi mūsų miestą ir jame investuoja“, – juokėsi T. Karklinis ir pasidžiaugė, kad šiuo metu niūrią kasdienybę Utenoje pavyko šiek tiek praskaidrinti ir į visą istoriją pažvelgti kitu kampu.