Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
H&M. Unsplash.com nuotr.
Svajūnas LaukineitisŠaltinis: BNS
Bendrovės vadovas Danielis Erveris sakė, kad pasiektas „geriausias pelną ir pinigų srautas per daugelį metų“, o pelnas atskaičius mokesčius siekė 5 mlrd. Švedijos kronų (442 mln. eurų).
Jis teigė, kad grupės pelningumas buvo stiprus dėl „laipsniško pardavimų plėtros tobulinimo“ ir „geros sąnaudų kontrolės“.
Pardavimų pajamos didėjo 3 proc. iki 59,6 mlrd. kronų (5,27 mlrd. eurų).
„Keturis ketvirčius iš eilės sparčiai augus pelnui, esame geroje padėtyje, kad pasiektume savo ilgalaikį tikslą – pelningumas ilgainiui viršytų 10 procentų. Tačiau sąlygos šiemet pasiekti tokį lygį tapo sudėtingesnės“, – pareiškė D. Erveris.
„H&M“ pasaulyje turi daugiau kaip 4,3 tūkst. parduotuvių.
1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.