PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2024 m. Birželio 27 d. 11:38

H&M pelnas per metus išaugo 1,5 karto

Pasaulis

H&M. Unsplash.com nuotr.

Svajūnas LaukineitisŠaltinis: BNS


306745

Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, ketvirtadienį pranešė grynojo pelno per savo finansinių metų antrąjį ketvirtį (pavasario mėnesiais) gavusi 52 proc. daugiau nei prieš metus.

Bendrovės vadovas Danielis Erveris sakė, kad pasiektas „geriausias pelną ir pinigų srautas per daugelį metų“, o pelnas atskaičius mokesčius siekė 5 mlrd. Švedijos kronų (442 mln. eurų).

Jis teigė, kad grupės pelningumas buvo stiprus dėl „laipsniško pardavimų plėtros tobulinimo“ ir „geros sąnaudų kontrolės“.

Pardavimų pajamos didėjo 3 proc. iki 59,6 mlrd. kronų (5,27 mlrd. eurų).

„Keturis ketvirčius iš eilės sparčiai augus pelnui, esame geroje padėtyje, kad pasiektume savo ilgalaikį tikslą – pelningumas ilgainiui viršytų 10 procentų. Tačiau sąlygos šiemet pasiekti tokį lygį tapo sudėtingesnės“, – pareiškė D. Erveris.

„H&M“ pasaulyje turi daugiau kaip 4,3 tūkst. parduotuvių.

1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.