PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Spalio 9 d. 16:08

Gyventojai skundžiasi: neveikia „Tele2“ ryšys

Vilnius

Pexels.com nuotr.

Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt


55725

Įvykus gedimui „Tele2“ duomenų centre, dalis vartotojų negali naudotis telekomunikacijų bendrovės paslaugomis.

„Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje informavo, jog įvyko gedimas viename iš bendrovės duomenų centrų.

„Dėmesio, turim iššūkį - įvyko gedimas viename iš mūsų duomenų centrų, dėl to dalis klientų negali naudotis paslaugomis. Gedimą taisome ir artimiausiu metu atstatysime, dalį apkrovos perėmė kitas duomenų centras, – viešame įraše skelbia A. Baranauskas. – Jei neturite ryšio – perkraukite telefoną arba pabandykite skambinti šiek tiek vėliau. Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia – ir prisiskambinti pavyks. Atsiprašome dėl nepatogumų ir dedame visas pastangas gedimams pašalinti."

Telekomunikacijų bendrovės atstovas taip pat patikslino, jog „gedimas nėra geografinis": „T.y., nėra taip, kad neveikia kažkuri tinklo dalis teritorijos prasme, kai konkrečioje vietovėje negali prisiskambinti visi klientai. Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia."

Vėliaupapildytame įraše skelbiama, jog paslaugų tiekimas turėtų atsinaujinti perkrovus mobilųjį telefoną, „nes perkrovus telefonas iš sugedusio duomenų centro automatiškai persiregistruoja į veikiantį".

Na, o maždaug valandos laikotorapyje technikai turėtų atnaujinti sistemą tam, kad paslaugos atsinaujintų ir tiems klientams, kurie neperkraus telefono, skelbia „Tele2“ komunikacijos vadovas.