„Grinda“ sureagavo į nepasitenkinimą dėl sudėtingų eismo sąlygų penktadienį Vilniuje: dėjome visas pastangas, kad situacija būtų suvaldyta

„Grinda“ sureagavo į nepasitenkinimą dėl sudėtingų eismo sąlygų penktadienį Vilniuje: dėjome visas pastangas, kad situacija būtų suvaldyta
Vilnius
BNS/Fotobankas nuotr.
Ignas Dobrovolskas Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  ELTA

Socialiniuose tinkluose dėl prastų eismo sąlygų penktadienį Vilniuje kilus pasipiktinimui, gatvių priežiūrą sostinėje vykdančios įmonės „Grinda” komunikacijos departamento vadovas Egidijus Steponavičius tvirtina, kad įmonė dėjo visas pastangas, jog situacija būtų suvaldyta.

„Mes dėjome visas pastangas, kad situacija būtų suvaldyta. Nuo ketvirtadienio 20 val. iki penktadienio ryto buvo atlikta pakankamai daug reisų ir buvo išbarstyti dideli kiekiai druskos tam, kad vilniečiai galėtų važiuoti saugiai ir pasiektų savo kelionės tikslą. Ryte prasidėjo dar vienas snygis, dar kartą buvo suintensyvinti veiksmai“, – Eltai teigė E. Steponavičius.
 
Jis pažymėjo, kad situacija buvo komplikuota, nes antrasis snygis vyko rytinio transporto piko metu ir tai sukėlė keblumų norint išvalyti gatves.
„Susidūrėme su tam tikrais keblumais negalėdami čia pat sningant valyti gatvių. Juo labiau, kad didžiausią intensyvumą snygis pasiekė apie 13 val., ir snigo pakankamai ilgai“, – sakė „Grindos“ atstovas.
 
E. Steponavičius tikino, kad toks sniego kiekis, koks iškrito penktadienį prognozuotas nebuvo ir įmonė buvo priversta suktis iš situacijos kitokiais negu įprasta būdais.
„Toks kritulių kiekis tikrai nebuvo suprognozuotas, prognozės į kurias mes reguliariai žiūrime tokio kiekio nerodė, tai mes buvome priversti suktis kitokiais būdais, pavyzdžiui didindami gramatūrą išmetamos druskos ir tankindami išvažiavimo kiekį. Visa tai buvo padaryta“, – tvirtino jis.