Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris DovilėŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo 2021 m. rugsėjo 14 d. Plungės lopšeliui-darželiui „Pasaka“ suteiktas Mąstymo mokyklos vardas.
2022 m. kovo 25 dieną Plungės lopšelyje-darželyje „Pasaka“ vyko metodinė diena, kurioje lankėsi Klaipėdos rajono ikimokyklinių ir priešmokyklinių įstaigų mokytojai. Lopšelio – darželio „Pasaka“ direktorė Irena Petreikienė ir direktorės pavaduotoja ugdymui Loreta Čiuželienė papasakojo apie įstaigos dalyvavimą Mąstymo mokyklos plėtros projekte. Kolegoms iš Klaipėdos buvo įdomu sužinoti ir pamatyti, kaip mūsų įstaigos bendruomenė ugdymo procese taiko Mąstymo mokyklos įrankius – mąstymo žemėlapius, De Bono kepures, Mąstymo raktus, Aukštesnio lygio klausimus ir kt. Svečiai pamatė, įvertino ir praktiškai stebėjo, kaip „Pasakos“ darželio mokytojos ir specialistai naudoja Mąstymo įrankius ugdomojoje veikloje. Kurdami mąstymo žemėlapius, vaikai natūraliai grafiniais vaizdais, sutartiniais ženklais, raidėmis, žodžiais, piešiniais perduoda savo mintis, jausmus, žinojimą, patirtį. Mąstymo įrankiai – unikali ir tikslinė priemonė sėkmingai besiugdantiems ir specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams.
Vaizdinius pranešimus parengė Plungės lopšelio-darželio „Pasaka“ priešmokyklinio ugdymo mokytojos metodininkės Loreta Grigaitytė, Jūratė Endrikienė, mokytojos metodininkės Vilma Garbienė, Ramutė Diekontienė, Vyresniosios mokytojos Laima Dolgovienė, Gajutė Rutienė, Rūta Meškauskienė, vyresnioji meninio ugdymo mokytoja Jūratė Kensminienė, specialiosios ugdymo grupės mokytoja metodininkė Vitalija Rėkašienė, vyresnioji mokytoja Vilija Bieliauskė, mokytoja Birutė Rekašienė, specialiosios pedagogės – logopedės metodininkės Sonata Pakalniškienė, Aušra Dargienė.
Metodinės dienos dalyviai ne tik pagilino profesines kompetencijas, bet ir susipažino kaip pritaikyti Mąstymo mokyklos kultūros metodus, kaip kurti prasmingą, motyvuojantį, skatinantį savarankiškai mąstyti ir mokytis mokymosi procesą ugdymo įstaigoje.
Nuoširdžiai dėkojame visiems metodinės dienos dalyviams ir tikimės, kad šis pirmasis mūsų susitikimas – sėkmingo tolesnio bendradarbiavimo pradžia. Labiausiai mokytojus įkvepia pačių kolegų taikomų metodų pavyzdžiai, o galimybė išvysti jų taikomus įrankius bei rezultatus – neįkainojama patirtis kiekvienam mokytojui.