Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Valdas PryšmantasŠaltinis: BNS
„Mes prašome paaiškinti, kodėl taip ilgai vilkinamas procesas ir neišduodamos vizos. (...) Tai trečias atvejis šiemet“, – antradienį spaudos konferencijoje Klaipėdoje sakė A. Černovas.
Vis dėlto jis pranešė, kad jūrininkai pakviesti antradienį su pasais atvykti į VSAT Uosto užkardą, ten jiems turėtų būti išduotos vizos: „Lapkričio 5-ąją duotas žodinis leidimas. Nežinau, kas nuo to laiko pasikeitė. Šiandien jie turėtų gauti vizas užkardoje“.
ITF atstovo teigimu, dėl jūrininkų kelionės namo laivo savininkas kreipėsi į Rusijos ambasadą Vilniuje.
„Kiek žinau, laivo savininkas kreipėsi į Rusijos ambasadą Vilniuje, ji kreipėsi į Užsienio reikalų ministeriją su prašymu išduoti vizą jūreiviams“, – sakė A. Černovas.
Spalio 5 ir 17 dienomis Klaipėdos uosto išoriniame reide buvusiame laive „Viva Trinity“ su Panamos vėliava blogai pasijuto du jūreiviai, medikai oficialiai konstatavo, kad jie tęsti darbo laive negali ir rekomendavo jiems nutraukti darbą ir gydytis ambulatoriškai.
Spalio 24-ąją Lietuvos jūrininkų sąjunga (LJS) paprašė VSAT informacijos, kaip skubiai gauti tranzitines vizas jūreivių grįžimui į Rusiją, tačiau dokumentų jūreiviai negavo.
Agentavimo paslaugas laivui teikiančios bendrovės „Shipsera“ atstovai teigia, kad pasieniečiai dokumentų neišdavė, nes laivas nebuvo prisišvartavęs Klaipėdos uoste – jis tuo metu buvo reide, be to, tai esą tai nėra skubios pagalbos atvejis.
Šiuo metu jūreiviai gyvena viešbutyje Klaipėdoje.
LJS teigimu, laivas „Viva Trinity“ į Klaipėdos uostą įplaukti turėjo rugsėjo 16-ąją, tačiau iki šiol yra reide. A. Černovas teigė nežinantis, kodėl iš Egipto atvykęs laivas Lietuvoje negali iškrauti krovinio.
Laivas lapkričio 8-ąją trumpam užsuko į Klaipėdos uostą papildyti atsargų ir vėl laukia reide. Kitas jo sustojimas planuojamas Ispanijoje.
Laivo įguloje, anot A. Černovo, yra apie 20 jūrininkų, jie yra Rusijos ir Ukrainos piliečiai, o laivo savininkas yra Turkijoje.