PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Laisvalaikis2017 m. Rugsėjo 5 d. 10:59

Europos krepšinio čempionatą lietuviai pasitinka sausakimšuose baruose

Vilnius

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


13747

Finišavęs atostogų sezonas bei Europos krepšinio čempionato startas į sporto barus pritraukė daugybę žmonių. Staliukai rezervuojami kelios dienos prieš varžybas ar net visoms Lietuvos rinktinės rungtynėms iškart, o transliacijų metu specializuotose baruose vietos tiesiog nėra.

„Esame oficialus Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės ir visos Lietuvos krepšinio federacijos baras, todėl jau nuo pasiruošimo Europos čempionatui etapo jaučiame lankytojų srautų padidėjimą“, - sakė sporto baro „Hooters“ vadovė Gintarė Songailė.

Pasak jos, žmonės staliukus varžyboms rezervuoja jau prieš kelias dienas, o savaitgalį, Lietuvos-Izraelio bei Lietuvos-Italijos rungtynių metu, baras buvo sausakimšas. Didelė dalis stalų čia jau rezervuota ir į likusias grupės varžybas, kuriose Lietuvos rinktinė žais su Ukrainos bei Vokietijos komandomis.

Klientų srauto padidėjimą jaučia ir barų „Republic“ vadovas Edvinas Juškauskas: „Rugpjūčio mėnesį, kol vyko pasirengimo etapas, lankytojų skaičius kilo nežymiai, tačiau jau nuo pirmų čempionato varžybų laisvų staliukų nelieka. Jei turėtume dukart daugiau stalų, visos vietos vis tiek būtų užsakytos“, - tvirtino E. Juškauskas. Anot jo, dalis lankytojų stalus rezervuojasi į priekį visoms Lietuvos rinktinės varžyboms.

Kartu su didėjančiu lankytojų skaičiumi, baruose auga ir alaus pardavimai. „Daug kam rungtynių stebėjimas stipriai susijęs su alaus vartojimu, todėl varžybų metu smarkiai auga visų rūšių - taip pat ir nealkoholinio alaus - pardavimai“, - pastebėjo G. Songailė.

„Republic“ savininkas taip pat pastebi, kad nealkoholinio alaus pardavimai nuolat ir pastoviai didėja. „Juk dalis žmonių atvažiuoja automobiliais, dalis tiesiog nevartoja alkoholio ar mėgsta nealkoholinį alų. Be to, auga ne tik nealkoholinio alaus suvartojimas, bet ir jo pasiūla“, - teigė E. Juškauskas.

Kad alaus populiarumas didėja kiekvieno svarbesnio sporto čempionato ir ypač vyrų krepšinio rinktinės žaidimo metu, pastebi ir aludariai. Štai didžiausios Lietuvos alaus daryklos „Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas teigė, kad planuojant verdamo alaus kiekius, aludariams tenka atsižvelgti ir į vykstančius turnyrus.

„Svarbiausių varžybų laikotarpiu labiausiai auga „Švyturio Ekstra“ poreikis - tai metai po metų besikartojanti taisyklė, todėl tokiems renginiams ruošiamės iš anksto. Čempionatų metu didėja ir kitų alaus rūšių poreikis. Pagal populiarumo augimą, čia išsiskiria nealkoholinis alus. Tai nauja, tačiau kasmet stiprėjant tendencija“, - sakė R. Viršilas.

Nors šiuo metu didžiausius lankytojų srautus į barus pritraukia Europos krepšinio čempionatas, barų savininkai teigė, kad ir kitos sporto šakos nelieka be dėmesio. Su gėrimo taure žmonės renkasi stebėti visų svarbesnių sporto pasaulio įvykių.

„Pavyzdžiui, daug susidomėjimo sulaukė Konoro Makgregoro (Conor McGregor) ir Floido Meivezerio (Floyd Mayweather) dvikova. Nors ji vyko paryčiais, mes surizikavome ir darbo laiką pratęsėme nuo 6 iki 8 valandos ryto. Vilniuje ir Kaune turėjome beveik pilnas sales“, - pasakojo E. Juškauskas.

„Hooters“ šios didelio dėmesio sulaukusios dvikovos metu taip pat buvo sausakimšas, nors kova vyko Lietuvai ypač nepalankiu laiku. Pilni barai būna ir per Lietuvos futbolo rinktinės rungtynių transliacijas.