Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Lufthansa“ / SCANPIX
Jūras BarauskasŠaltinis: ELTA
Vokietijos vėžėjai pasiūlius teisių apsaugos priemonių paketą, buvo įvykdytos visos sandorio sąlygomis, šeštadienį Briuselyje paskelbė komisija.
Pagal koncesijų sąlygas, jungiamuosius skrydžius Italijoje „Lufthansa“ paliks vykdyti savo konkurentėms – oro linijoms „Easyjet“, „Air France-KLM“ ir „International Airline Group“.
Briuseliui palaiminus šį sandorį, didžiausias pajamas Europoje gaunanti oro transporto grupė įveikė paskutinę kliūtį, kad galėtų investuoti į oro linijas ITA.
Norėdamos gauti komisijos sutikimą, tiek „Lufthansa“, tiek Italijos finansų ministerija turėjo prisiimti tam tikrų įsipareigojimų vykdomosios ES institucijos atžvilgiu. Tai reiškia, kad jos turėjo leisti konkurentėms iš Italijos vykdyti daugiau tolimųjų ir artimųjų maršrutų skrydžių ir perleisti teises kilti ir leistis Milano–Linatės oro uoste.
Vokietijos oro linijos planuoja iš pradžių įsigyti 41 proc. ITA akcijų paketą, už jį sumokėdamos 325 mln. eurų sumą.
Po to per ateinančius kelerius metus už daugiau nei 800 mln. eurų galės būti nupirktos ir likusios Italijos oro linijų akcijos.
„Italia Trasporto Aereo“ (ITA) buvo įkurtos 2020 m. finansinių sunkumų patiriančių valstybinių oro linijų „Alitalia“ pagrindu. Naujausiais duomenimis, bendrovė turi kiek mažiau nei 4 900 darbuotojų.