Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi iliustracija. Alytausgidas.lt nuotr.
Alytaus GidasŠaltinis: Etaplius.lt
Didelį alytiškių susidomėjimą sukėlusi viešojo transporto naujovė - elektroninis bilietas - Alytuje vakar neveikė. Nepatogumų patyrė keleiviai, kurie, kad ir turintys el. bilietus, buvo priversti pirkti nuo gegužės kaip tik įsigyjant autobuse 10 centų pabrangusius vienkartinius važiavimo bilietus.
Daug su viešuoju transportu Alytaus mieste susijusių asmenų šiuo metu atotogauja, todėl oficialaus atsakymo teko palaukti, tačiau susidariusią situaciją patvirtino ir pakomentavo „Kautra“.
Vežėjo paslaugą teikianti įmonė, per pirmas dienas Dzūkijos sostinėje pardavusi kelis tūkstančius el. bilietų, Alytausgidas.lt naujienų portalui pripažino, kad keleiviai turėjo vienokių ar kitokių nepatogumų.
Pasak „Kautros“ atstovo Justino Vadlugos, gegužės 2 dieną keliuose autobusuose Alytuje buvo sutrikęs komposterių, kuriais aptarnaujami ir el. bilietai, darbas.
El. bilietus turintys, juos įvairiomis sumomis pasipildę keleiviai ne tik negalėjo naudotis persėdimu, tačiau norėdami važiuoti, turėjo pirkti naujus vienkartinius bilietus.
Laimei, tokia padėtis susidarė skirtingu dienos metu ir ne visuose autobusuose. Vienuose autobusuose komposteriai neveikė ryte, kiti - popiet.
„Diegiami sistemos atnaujinimai, technikai dirba, kad šis sutrikimas nepasikartotų. Apgailestaujame ir atsiprašome visų keleivių kuriems tai sukėlė nepatogumus", - atsiprašė alytiškių vežėja „Kautra“.
alytausgidas-lt.png