Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
/ „Via Lietuva“ nuotr.
EtapliusŠaltinis: BNS
Susisiekimo ministerijos teigimu, eismui atidaroma 16 kilometrų ilgio atkarpa ties Marijampole.
„Atkarpa ties Marijampole – ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia, kurios modernizavimo darbus pavyko užbaigti vos daugiau nei per metus“, – teigė ministerija.
Darbai 16 km ruože pradėti pernai birželį, juos už 223,6 mln. eurų (su PVM) atliko „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“.
Paskutinį 12 km „Via Baltica“ ruožą iki Lenkijos sienos už 155 mln. eurų (be PVM) rekonstruoja kelių ir tiltų bei kitos infrastruktūros statybos bendrovė „Kauno tiltai“, darbai pradėti šią vasarą.
Ministerija liepą skelbė, kad atnaujinus ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos dviejų juostų magistralė nuo Kauno iki Varšuvos bus visiškai užbaigta 2025 metų rudenį. Viso kelio atnaujinimui su ES parama bus skirta apie 0,5 mlrd. eurų.
„Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos yra vienas intensyviausio eismo ruožų Lietuvoje. Per parą juo vidutiniškai pravažiuoja beveik 14 tūkst. automobilių, iš jų net pusę sudaro krovininis transportas.
„Via Baltica“ yra transeuropinio tinklo kelias nuo Varšuvos iki Talino, kurio bendras ilgis – 970 kilometrų, iš jų 269 kilometrai – Lietuvos teritorijoje.