PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Rugpjūčio 22 d. 15:33

Džiugios naujienos dėl žirgyno pastato tvarkymo

Plungė

Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt


49430

Džiugios naujienos plungiškiams – skirtas finansavimas M. Oginskio dvaro sodybos pastato – žirgyno – tvarkymo darbams.

Kultūros ministro 2018 metų rugpjūčio 20 dienos įsakymu dėl finansavimo skyrimo projektams, pateiktiems pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę „Aktualizuoti savivaldybių kultūros paveldo objektus“ pakeitimo“ skirtas finansavimas investicijų projektui „Plungės M. Oginskio dvaro sodybos pastato – žirgyno – pritaikymas visuomenės kultūros ir rekreacijos reikmėms (I etapas)“.

Projektui įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo skirta 387 940 eurų. Bendra investicijų projekto vertė 912 290 eurų, Plungės rajono savivaldybė prie projekto planuoja prisidėti 524 350 eurus.

Plungės rajono savivaldybės meras Audrius Klišonis šiuo metu deda visas pastangas, jog projekto įgyvendinimui iš Europos regioninės plėtros fondo būtų skirtas papildomas 145 000 eurų finansavimas, kad mažėtų Savivaldybės finansinio prisidėjimo dalis.

Šis projektas įgyvendinamas kartu su Žemaičių dailės muziejumi. Numatyta sutvarkyti ir veikloms pritaikyti M. Oginskio dvaro ansamblio žirgyno pagrindinę salę.

Pirmajame aukšte projektuojama universali renginių salė įvairaus pobūdžio kultūros renginiams organizuoti. Salės balkonas, kuris supa salę iš visų pusių, bus remontuojamas. Iš balkono projektuojami du evakuaciniai išėjimai į skirtingas pastato puses. Be viso to modernizuojamose patalpose bus atlikti sienų bei lubų kapitalinio remonto darbai, taip pat apšvietimo modernizavimo, gaisrinės signalizacijos, vaizdo stebėjimo ir apsauginės signalizacijos įrengimo darbai. Patalpose bus įrengta komfortiška šildymo ir vėdinimo sistema, šilumos punktas. Taip pat bus tvarkoma dalis pastato stogo (virš salės).

Plungės rajono savivaldybės administracijos inf.