Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
EtapliusŠaltinis: Marijampolės savivaldybė
Su darbų pradžia pasveikinti Marijampolės vaikų lopšelio-darželio kolektyvą atvyko Marijampolės savivaldybės meras Povilas Isoda, vicemerė Agnė Pavelčikienė, Savivaldybės tarybos Švietimo, kultūros, sporto ir jaunimo reikalų komiteto pirmininkas Alvydas Zdanys bei Administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis, skyriaus vyriausioji specialistė Aušra Biskienė, Lietuvos švietimo ir mokslo profesinės sąjungos pirmininkas Egidijus Milešinas.
Marijampolės savivaldybės meras tvirtai įsitikinęs, kad Marijampolės vaikų lopšelio-darželio įkūrimas suteiks galimybių skirti daugiau dėmesio ir išteklių vaikų ugdymui: „Analizuojant visą laikmetį ir vertinant teisingą bei efektyvų išteklių naudojimą, buvo brandinama idėja, kad netolygumus tarp mūsų ugdymo įstaigų būtų galima valdyti iš vienos įstaigos. Neabejoju šios įstaigos sėkme ir tikiu, kad ilgainiui tą pajaus ir kiti. Žinoma, daug kas priklausys nuo čia dirbančių žmonių atliekamo darbo ir įdedamų pastangų, todėl nuoširdžiai linkiu sėkmės darbuose ir nebijoti laukiančių iššūkių.“
Marijampolės vaikų lopšelio-darželio direktorė Birutė Dičiūnienė mano, kad įstaiga gali priimti iššūkį ir tapti viena iš stipriausių Lietuvoje, teikiančių ikimokyklinio ugdymo paslaugas, bei tapti universaliu šiuolaikinės švietimo įstaigos raidos orientyru. Direktorė pabrėžė, kad lopšelio-darželio tikslas – atsižvelgiant į kiekvieno vaiko kultūrinę ir socialinę patirtį, individualias galimybes, sudaryti palankias sąlygas vaikui atsiskleisti ir tobulėti.
Visa Marijampolės lopšelio-darželio administracija nuo šiol bus įsikūrusi adresu Kauno g. 13b, taip pat bus 12 skyrių, kurie išsidėstę skirtingose, tačiau strategiškai palankiose miesto dalyse. Šios įstaigos misija – kokybiškos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugos, atitinkančios švietimo kokybės standartus, tenkinančios vaikų poreikius bei tėvų lūkesčius.