Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Kaip ugdyti mokinių kūrybiškumą, pritaikyti inovacijas ugdymo procese, kokie iššūkiai laukia formuojant kūrybišką asmenybę – šias ir dar daug kitų temų nagrinėjo į Druskininkų „Atgimimo“ mokyklą susirinkę pedagogai iš visos Lietuvos. Penktadienį čia vyko mokslinė praktinė konferencija „Kūrybiškumas ir inovacijos – sėkmingos 21 a. mokyklos būtinybė“.
„Atgimimo“ mokyklos direktorė Danutė Časienė teigė, jog jos vadovaujama mokykla jau daugiau nei du dešimtmečius dalyvauja įvairiose tarptautinėse programose. Ji pasidžiaugė, jog ši konferencija – puiki galimybė įvairaus amžiaus pedagogams pasidalinti savo patirtimi ugdant moksleivių kūrybiškumą.
„Ta mūsų patirtis – gerų idėjų bankas, kaip virusas, kuris sklinda daug greičiau nei corona “, -- kalbėjo direktorė.
Konferencijos dalyvius sveikinęs Druskininkų mero pavaduotojas Linas Urmanavičius pasveikino konferencijos dalyvius ir pripažino vis didėjančią moksleivių kūrybiškumo svarbą.
“ Anksčiau kūrybiškumą mes priskirdavome labiau meno kategorijai, o dabar tai daug platesnė sąvoka, todėl labai svarbu apie tai diskutuotis ir dalintis savo įžvalgomis“, -- sakė vicemeras.
Konferencijoje, kurią organizavo Druskininkų „Atgimimo“ mokykla ir Švietimo mainų ir paramos fondas, dalyvavo visų Druskininkų savivaldybės mokyklų pedagogai, taip pat svečiai iš Vilniaus, Kauno, Alytaus, Marijampolės, Jurbarko, Lazdijų mokyklų.
Tarptautinės konferencijos statusą šiam renginiui suteikė studento iš Japonijos Yuta Mukabayashi perskaitytas pranešimas apie vaikų ugdymo tradicijas Japonijoje.
Iš viso konferencijoje buvo perskaityta per tris dešimtis pranešimų, vyko idėjų pristatymai Darbo grupėse.