Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Birželio 12 d. Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centre Druskininkų savivaldybės iniciatyva organizuotas susitikimas su miesto sanatorijomis, SPA ir sveikatingumo centrais. Tai – vienas iš ciklo susitikimų, kurių metu pristatomos naujos Druskininkų savivaldybės komunikacijos iniciatyvos, aptariamas bendradarbiavimas pritraukiant turistus, vieningo komunikavimo sąlyčiai tarp Druskininkų savivaldybės ir miesto verslo atstovų, bendros artėjančios miesto gimtadienio šventės iniciatyvos.
Kaip minėjo naujai kuriamos komunikacijos strategijos gaires pristatęs Druskininkų savivaldybės mero patarėjas Simonas Kazakevičius, šiuo metu peržvelgiamos turizmo skatinimo iniciatyvos, informaciniai kanalai ir sklaidos priemonės. „Karantino laikotarpis parodė vieningos komunikacijos svarbą. Ji ypač aktuali dabar, švelnėjant apribojimams, ir į miestą vėl sugrįžtant turistams.“
Susitikimų metu dėl pandemijos situacijos poveikio savivaldybės verslams, gyventojų pajamoms, iškelta glaudaus bendradarbiavimo būtinybė. „Turime dėti visas pastangas dėl turistų pritraukimo, ieškoti kūrybiškų, nestandartinių sprendimų, – sakė Simonas Kazakevičius. – Siekiame, kad visa bendruomenė ir verslas suremtų pečius ir bendradarbiautų – vienas kitam padedant ir išklausant, galima pasiekti gerų rezultatų“.
Prieš savaitę organizuotas komunikacijos klausimų ir bendros turizmo strategijos aptarimas su kavinių ir didžiųjų viešbučių atstovais. Planuojami susitikimai su smulkiaisiais verslininkais, apgyvendinimo įstaigomis, artimiausiu metu bus šaukiamas Turizmo tarybos posėdis.