PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Lapkričio 23 d. 14:39

Druskininkų savivaldybėje sistemingai tęsiamas įvaizdžio formavimo ir komunikacijos plano įgyvendinimas

Alytus

Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt


61642

Druskininkų savivaldybė žengia koja kojon su naujausiomis tendencijomis, įgyvendina grandiozinius planus, imasi išskirtinių idėjų realizavimo. Inovatyviai gražinamos savivaldybės zonos ir erdvės, statomi nauji, išskirtiniai objektai, renovuojami ir naujinami – seni. Įvaizdžio formavimui skiriamas didelis dėmesys, akcentuojant Druskininkų išskirtinumą kitų kurortų kontekste.

Juk Druskininkai – vienas seniausių ir didžiausių visus metus veikiančių (balneologinis, purvo ir klimatinis) Lietuvos kurortų. Sveikata, grožis, energija lyg epitetai, gaubiantys kurorto žmones, gatves, apylinkes, gamtą. Pušynų kvapas ir švelnus klimatas, visada besišypsantys ir geros nuotaikos, pakilios energijos gaubiami vietiniai žmonės. Mineraliniai šaltiniai, sveikatinimo procedūros, modernios pasivaikščiojimo ir poilsio zonos – tai tik dalelė, magneto principu kurianti stebuklingą Druskininkų energetiką. Kurortas gydo vaizdais, pojūčiais, kvapais, geriausiomis emocijomis, viską vainikuodamas – žmogaus prisilietimu, atpalaiduojamosiomis ir gydomosiomis procedūromis.

Kurortas – atgaiva akims, širdžiai ir sielai. Atvykusieji pagaliau stabteli, viešnagės metu pamiršta kasdienį stresą, išgyvenimus, negalavimus ir mėgaujasi. Visame mieste išvystyta infrastruktūra. Gatvėse – pėsčiųjų, dviratininkų, neįgaliesiems skirtos zonos, parkuose, miškeliuose – erdvės atsipalaidavimui, meditacijai, pasivaikščiojimams, keliavimui dviračiu, važinėjimui riedučiais, paspirtukais, vežimėliu. Galima išvysti tokius išskirtinius objektus kaip keltuvai „Lynų kelias“, žiemos pramogų kompleksą „Snow Arena“, Druskininkų ir sveikatinimo poilsio centrą AQUA. Čia pat gausybė sanatorijų, SPA centrų.

Visa tai ir dar daugiau norima perteikti atnaujintame Druskininkų savivaldybės turizmo ir informacijos centro tinklalapyje, kuris atskleis pagrindinius kurorto simbolius: mišką, žemę, vandenį, orą ir gydomuosius faktorius. 2018 m. vasarą Druskininkų savivaldybės įvaizdžio strategijoms formuoti buvo pasamdyta skaitmeninės komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūra, kuri įgyvendina prekės ženklo įvaizdį bei kurorto žinomumą stiprinančias kampanijas. Rengia komunikacijos, įvaizdžio formavimo planą. Svarbiausias tikslas – išplėsti Druskininkų komunikacijos lygį į patį aukščiausią ir moderniausią. Veiksmingai plėtojama strategija ir siūlymai dėl Druskininkų turizmo ir informacijos centro tinklalapio, interneto svetainės įvaizdžio formavimo. Šiuolaikiško dizaino vingrybės – dalis strateginio komunikacijos plano įgyvendinimo.

Druskininkų savivaldybės vadovams ir atstovams, Druskininkų turizmo informacijos centro, verslo, SPA centrų ir Druskininkų klubo atstovams viešųjų ryšių specialistai ir dizaineriai pristatė naujausius sprendimus – naujojo tinklalapio įvaizdžio gaires. Pristatytas vizualinis išpildymas ir identitetas – spalvos, šriftai, grafiniai elementai. Unifikuota kalba, kuri turi savas gaires ir vientisumą. Pasitarimo metu taip pat aptarta Druskininkų viešųjų ryšių sklaida Lietuvos ir pasaulio kontekste.

Viešųjų ryšių specialistės apžvelgė kurorto vardo garsinimą žurnalų, laikraščių, interneto erdvėse, socialinėse paskyrose. Pateikta ataskaita parodė, kad sklaida – labai efektyvi ir puikiai pasiteisinusi, kasmet turistų skaičius vis auga. Kurortas sulaukia svečių ir iš Amerikos, Australijos, Kinijos, Japonijos, Korėjos, Izraelio. Aptarus tęstinės komunikacijos ir įvaizdžio formavimo strategijas, tęsiamas sudarytas komunikacijos veiklos planas, vystant naują, inovatyvią viešųjų ryšių kampaniją. Įgyvendinant aukšto lygio viešųjų ryšių plėtrą, garsinant kurortą pasaulio kontekste.