Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris OrintaŠaltinis: Etaplius.lt
Jeigu atkeliavę į drifto varžybas jose nesutikote nė vieno „pajūrio velnio“, reikalaukite kompensacijos už bilietą! Šiandien „Drift Devils“ yra viena geidžiamiausių Lietuvos šonaslydžio komandų, visuomet pateikianti ekstremalių ir kvapą gniaužiančių vaizdų bei sulaukianti milžiniško žiūrovų palaikymo.
donatas-macpreiksas-1.jpg
Būtent šiai komandai priklauso „drifto karaliaus“ titulą pernai iškovojęs Donatas Macpreikšas. Sportininko garaže šiuo metu – dideli pokyčiai. Ruošiamas visiškai naujas automobilis, kuris džiugins ekstremalių pojūčių mėgėjus varžybų metu. Šiandien su „pajūrio velniu“ susitikome pakalbėti apie naują projektą ir šių metų tikslus.
1. Kodėl nusprendei daryti naują projektą?
Daug svarsčiau apie tai, kad galbūt laikas užbaigti karjerą, nes driftas kainuoja tikrai nemažus pinigus. Galbūt buvo pats laikas sustoti, bet tiesiog ėmiau ir persigalvojau – čiupome naujesnį kėbulą ir kibome į darbus.
2. Koks bus naujas automobilis?
Pasirinkau BMW e83 V8turbo su 1M apdaila. Esu tiesiog priaugęs prie 8 cilindrų, todėl net negalvojau apie kitus variantus ar galimybę bandyti kažką naujo. Nespjaunu į kitus variklius – tik šis gulėjo kaip atsarginis mano senajame BMW e30.
3. Kodėl pasirinkai būtent tokį kėbulą?
Man šis modelis patrauklus akiai. Be to, jis retai matomas drifto pasaulyje, o ypač Lietuvoje. Daugelis mano pažįstamų sako, kad su kėbulu žengiau žingsnį į priekį, o su varikliu – atgal.
4. Kokios modifikacijos daromos automobiliui?
5. Daug investavome į važiuoklę – turime rimtą įsukimą ir galinį tiltą, gražias perjungimo ir rankinio svirtis, kurias parūpino „Individual Racing parts“. Taip pat turime puikius išmetimo kolektorius. Įvesti tvarką variklio skyriuje mums padėjo „Twisted Smoke Performance“. Turime galingesnę turbiną. Rimtus amortizatorius. Mūsų „arklius“ į aptvarą varinėja Valdas Šunokas. Bus automobilyje dar daug kitų naujų ir kokybiškų modifikacijų, kurių neturėjo mano senukas e30.
6. Kokioje stadijoje šiuo metu yra automobilio ruošimo procesas?
Automobilis jau važiuoja, bet yra nesklandumų, tad vis dar esame “stygavimo” procese, nors jau teko sudalyvauti varžybose, kurios buvo kaip pirmas automobilio testas, nes išvažiavome tiesiai iš garažo. Paskutinės dvi savaitės buvo labai įtemptos ir su dideliu miego stygiumi. Automobilį pradėjome ruošti kovo mėnesį, o tęsiame iki dabar. Žemai lenkiu galvą prieš savo komandos draugą Evaldą Šiliauską, kuris ne tik skolino man savo sunkiasvorį e34 „tanką“, bet ir dirbo prie mano mašinos turbūt labiau nei aš. Net paaukojo savo atostogas man. Norėčiau padėkoti visiems draugams, kurie prisidėjo – paminėti galėčiau daugybę žmonių, net interviu atsibostų skaityti (juokiasi).
7. Kokie tavo šių metų tikslai?
Didžiausias tikslas – iki galo užbaigti projektą. Dabar jau sezono pabaiga, o mašina baigta tik iš dalies, tad dėl metinės įskaitos „nesiplėšome“. Kartojasi mano bičiulio Andriaus Čibirkos istorija – su skolintais bolidais niekada „neįsivažiuoji“ taip kaip su savo. Nieko, nenukabiname nosies – atsigriebsime kito sezono metu. O šiemet dar laukia svarbus ir rimtas renginys „All United by Melitta®“ – prisidėsime prie kilnaus tikslo padėti vaikams, sergantiems vėžiu. Su nauja mašina lauksime visų Kačerginėje rugpjūčio 15 dieną!