Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi Freepik.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt
Spauda ant drabužių išgyvena renesansą
Kai kurios dovanų tendencijos 2023 metais grįžta su trenksmu. Džemperiai su užrašais ar kepuraitės su logotipu tampa populiariu verslų pasirinkimu, kuomet ieškoma lojalumą skatinančių ir bendruomeniškumą didinančių dovanų savo kolektyvui. Tačiau vienas pagrindinių kriterijų, kuris šiuo metu vis dažniau keliamas spaudai ant drabužių – kokybė. Įmonės gręžiasi į produktus, kurie ne tik džiugintų kolektyvą, bet ir atspindėtų jų verslo vertybes, todėl kokybe tampa kertiniu kriterijumi.
Dovanos klientams – ne išimtis. Taip, spauda ant marškinėlių ar kepuraitės su logotipu vis dar yra patraukli rinkodaros priemone, tačiau į tokią dovaną imta žiūrėti kaip į būdą plačiai atspindėti savo verslo filosofiją. „Spauda ant džemperių išlieka populiariausia mūsų paslauga, tačiau vienas iš pagrindinių kriterijų tampa nebe kaina, o audinių kokybė ir tvarūs gamybos sprendimai“ - pasakoja bendrovės „GiveLove“ vadovė Raminta Kadūnienė: „Tai – džiugi tendencija, nes spauda ant drabužių išgyvena tikrą renesansą ir tampa nebe pasyvia reklama, bet veiklos vertybių atspindžio dalimi“.
Mažiau yra daugiau
Sakoma, kad skonis draugų neturi, tačiau „GiveLove“ kolektyvas įžvelgia bendrą dėsningumą, jog klientai vis dažniau renkasi minimalistinę spaudą ant drabužių, su kukliu prekės ženklo logotipo dizainu. Tendencija, kai į darbuotojus ar klientus buvo žvelgiama kaip į vaikščiojantį reklamos stendą yra kardinaliai pasikeitusi. Dovanos klientams ar kolektyvui tampa subtilios ir skoningos, nesvarbu koks formatas pasirenkamas – spauda ant marškinėlių, džemperių ar kepuraičių.
Spauda ant marškinėlių ar džemperių pasakoja istorijas
Kartais pasitaiko nuomonių, jog spauda ant drabužių tapo nuobodžia klasika, tačiau viskas priklauso nuo idėjos originalumo ir jos išpildymo. „Dauguma klientų projektų reikalauja mūsų išradingumo, kuris padėtų įprastus drabužius pabudinti istorijoms. Netikėtos frazės ar posakiai iš kasdienio kolektyvo ar klientų gyvenimo nugulę ant aprangos gali tapti karščiausia dienos tema. Mus įtraukia istorijos ir emocijos, su kuriomis galime tapatintis, todėl būtent tuo vadovaujamės gamindami spaudą ant džemperių ir marškinėlių“ - dalinasi bendrovės „GiveLove“ vadovė Raminta Kadūnienė. Šiame personalizacijos amžiuje žmonės ieško galimybių išsiskirti, todėl bendrovių tikslu ne retai tampa suasmenintos ir unikalios dovanos. Tai viena iš 2023 tendencijų, į kurią verta atsigręžti.
„Žalioji filosofija“ tampa būtinybe
Jei seniau tvarumo principų paisymas ir „žaliojo kurso“ laikymasis buvo išskiriamas kaip veiklos privalumas, tai kuo toliau, tuo labiau tai tampa verslo būties higiena. 2023 metai diktuos vis aiškesnį kursą ir tvarumas įmonių veikloje užims reikšmingai didėjančią vietą. „GiveLove“ kolektyvas atsižvelgia į įmonių vidaus politiką ir filosofiją tvarumo aspektais, todėl užtikrina, jog prekių gamyba atliepia užsakovų viziją. Marškinėliai, kepuraitės ar džemperiai su užrašais yra gaminami vadovaujantis „žaliąją filosofija“, todėl tausojame aplinką.
Praktiškos dovanos klientams ir kolektyvui vis dažniau nugali prieš simbolines, stalčiuose dulkančias, staigmenas. Minimalistinės idėjos, personalizavimas ir tvarūs pasirinkimai – tai apie ką verta mąstyti, renkantis šių metų dovanas. 2023 metų tendencijos byloja, kad spauda ant drabužių gali tapti ne tik logotipu ant vienspalvio audinio, ji gali pasakoti ir kurti istorijas, vienyti kolektyvą ir skatinti klientų lojalumą.
Reklama