PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2017 m. Gegužės 7 d. 17:00

Domiesi, kur pigiau? Gausi per kišenę

Šiauliai

Andrius TverijonasŠaltinis: Etaplius.lt


1822

Kasmečiu privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu automobilį panoręs apsidrausti joniškietis buvo šokiruotas. Už tai, kad internete domėjosi, kur galima apsidrausti pigiau, draudimo kaina šoktelėjo kone 5 Eur.

Kaimietiški gebėjimai pardavinėti?

Balandžio pradžioje garbaus amžiaus joniškietis suskubo apdrausti automobilį civilinės atsakomybės draudimu. Vyras Joniškyje nuėjo į „Maximos“ parduotuvę ir „Perlo“ terminale panoro sužinoti, kiek jam reiktų mokėti.

Suvedus visus duomenis sistema parodė, kad jam draudimas kainuotų apie 57 Eur. Pasikrapštęs pakaušį, kad gali rasti ir pigesnį draudimą, vyras nukulniavo pas draudimo brokerę, dirbančią Rasos Motiekaitienės individualioje įmonėje. Ši įmonė skelbiasi esanti „Lietuvos draudimo“ atstove.

Kaip nustebo joniškietis, kai, jo teigimu, brokerė, pamačiusi sistemoje, jog vyras internete jau ieškojo pigesnio varianto, pavadino jį nelojaliu klientu. Brokerė jam pasakė, kad automobilio civilinės atsakomybės draudimas būtų kainavęs apie
50 Eur, bet dabar vyras mokės brangiau – apie 54,50 Eur.

Joniškietis už automobilio draudimą sumokėjo nurodytą sumą, tačiau liko nesupratęs, ką tokio blogo padarė, jei domėjosi kainomis. Paprastai žmogui, kuris ieško, kur galima nusipirkti pigiau, verslininkai kainą mažina, o Joniškyje žmogus net buvo už smalsumą nubaustas kone 5 Eur bauda.

„Čia tokie kaimietiški gebėjimai pardavinėti“, – replikavo jis.

Tarpininkė savo nuožiūra ir savo sąskaita pritaikė nuolaidą

Rasa Motiekaitienė, individualios įmonės savininkė, paaiškino, kad taip būti negalėjo. Jos teigimu, nei ji, nei jos įmonės darbuotoja nemato bendroje sistemoje, ko žmogus ieškojo, kokiomis kainomis domėjosi.

„Gal „Lietuvos draudimas“ mato sistemos informaciją ir prisijungimus? Mes turime tik savo duomenis, neturime prisijungimų prie kitų sistemų“, – teigė pašnekovė.

Ingrida Žaltauskaitė, AB „Lietuvos draudimas“ atstovė ryšiams su visuomene, pakomentavo, kad „Lietuvos draudimas“ visiems savo pardavimo kanalams (brokeriams, tarpininkams, draudžiantis e-komercijos platformoje ar pas konsultantą, taip pat skambučių centre) taiko vienodas kainas. Todėl klientams net neverta ieškoti kitų kainų – nebent jie norėtų rinktis draudimą kitoje bendrovėje pas konkurentus arba palyginti pasiūlymus.

„Mes visiškai neturime net techninių galimybių įvertinti, ar žmogus tikrinosi kainą, ar ne, ir tokios kainodaros netaikome“, – sakė ji.

I. Žaltauskaitės nuomone, minėtu atveju tarpininkė savo nuožiūra ir savo sąskaita pritaikė nuolaidą, todėl ir susidarė kainos skirtumas.

„Apgailestaujame dėl nesusipratimo ir dėkojame klientui, pasidalinusiam šia informacija – ji padėjo mums patobulinti procesus, kad ateityje tokių nesklandumų nekiltų“, – sakė draudimo bendrovės atstovė.