Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.lt
Mindaugas LaurinaitisŠaltinis: Etaplius.LT
Socialinių tinklų nuotr.
Apie pirmuosius programėlės sutrikimo ženklus „Busturas“ paskelbė socialinio tinklo paskyroje rugpjūčio 7 d. Komentaruose žmonės piktinosi, kad atsiskaityti už kelionę ar papildyti piniginę programėlėje neįmanoma nuo penktadienio.
Panašu, kad sutrikimai tęsiasi iki šiol. Komentaruose dar ir šiandien (rugpjūčio 11 d.) šiauliečiai komentavo, kad už kelionę atsiskaityti programėle neįmanoma. Socialiniame tinkle įmonės atstovai rekomendavo bilietą pirkti pas vairuotoją, tačiau daug kas piktinosi, kad dėl programėlės sutrikimų susimokėti turi keleiviai – pas vairuotoją bilietas kainuoja brangiau (1 Eur vietoje 0,60 Eur).
Taip pat šiauliečiai piktinosi, kad taip netenka lengvatų. Įmonė komentaruose rekomendacijų turėjo tik nuolatinį bilietą turintiems keleiviams, kuriems siūlė kontrolės metu parodyti turimą bilietą, net jeigu jis ir nežymėtas.
Kaip portalui Etaplius.lt komentavo UAB „Busturas“ Plėtros ir Marketingo skyriaus vadovė Raimonda Pelutienė, programėlės sutrikimus lėmė transformatorinės gedimas.
„Penktadienio vakarą turėjome elektros transformatorinės gedimą, dėl kurio buvo dingusi elektra. Elektros įtampos svyravimai paveikė įrangą. Dėl šios priežasties iki pirmadienio ryto programėlė neveikė. Nuo pirmadienio ryto sutrikimų nebebuvo, tačiau vakar vėlai vakare vėl turėjome problemų su elektra. Dėl elektros įtampos šuolio turime gedimą, kurį bandome pašalinti kiek įmanoma skubiau.
Keleivių kontrolės darbuotojai apie situaciją yra informuoti ir tikrai į viską žiūri lanksčiai. Puikiai suprantame, kad keleiviai patiria nepatogumus. Dėl to labai apgailestaujame bei dedame visas pastangas, kad sistema vėl veiktų sklandžiai“, – teigė įmonės atstovė.