Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Dirbtinio intelekto „senelė“ Daisy / YouTube
AlfaŠaltinis: ALFA
„Daisy“ yra unikali tuo, kad realiuoju laiku bendrauja su sukčiais, priversdama juos patikėti, jog jie rado lengvą auką. Tačiau vietoje to sukčiai įsipainioja į meistriškai sukurtą dialogą, kuris atima jų brangų laiką, skirtą naujų aukų ieškojimui.
Kaip veikia „Daisy“?
„Daisy“ sukurta pasitelkus pažangiausias dirbtinio intelekto technologijas, kurios leidžia jai vykdyti natūraliai skambančius pokalbius. Ši DI „senelė“ ne tik atsakinėja į sukčių klausimus, bet ir pasakoja išgalvotas istorijas, dalijasi netikrais duomenimis, tokiais kaip sugalvotos banko sąskaitos, taip nukreipdama sukčius į aklavietę.
Pavyzdžiui, per kelias savaites „Daisy“ sugebėjo laikyti sukčius linijoje net 40 minučių, pasakodama apie savo pomėgį megzti ar dalindamasi šeimos istorijomis. Technologijos veikimas yra visiškai autonominis – kūrėjams nereikia įsikišti į pokalbius.
Budrumas – svarbiausia gynybos priemonė
Šalia šios inovacijos telekomunikacijų įmonė „O2“ primena, kad visuomenės budrumas išlieka esminiu kovos su sukčiavimu elementu. Įmonė skatina klientus mokytis atpažinti sukčių naudojamas taktikas ir pranešti apie įtartinus skambučius ar žinutes.
Lietuvoje, kur telefoniniai sukčiai taip pat kelia didelę grėsmę, gyventojai turėtų prisiminti svarbiausią taisyklę – niekada neskubėti dalytis asmenine informacija telefonu. Jei kyla net menkiausia abejonė dėl skambinančiojo tapatybės, rekomenduojama nedelsiant nutraukti pokalbį ir susisiekti su įmone ar banku oficialiu numeriu.