PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2017 m. Gruodžio 13 d. 11:51

Dešimtokė iš Karmėlavos pristatė verslo idėją: dantų šepetėlį ir pastą siūlo keisti saldainiais

Kaunas

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


23325

Nuo šilumos ir seilių burnoje tirpstančios kapsulės, skirtos burnos higienai užtikrinti, - tokią verslo idėją siūlo dešimtokė Augustė Andrianovaitė.

Karmėlavos Balio Buračo gimnazijos mokinė kartu su kitais jaunuoliais dalyvauja SEB banko remiamoje jaunimo verslumo ugdymo programoje „Junior Achievement“ ir vysto savo verslo idėjas.

A. Andrianovaitės verslo idėja unikali: į žmogaus burną patekusiai kapsulei ėmus tirpti, valosi burnos ertmė ir dantys - naikinamos nuodingos bakterijos, o likusios nekenksmingos medžiagos tiesiog nuryjamos. Norint užtikrinti burnos higieną, nereikia nei dantų šepetuko, nei pastos, nei vandens ar kitų priemonių.

„Ši idėja - inovatyvi, naudinga ir praktiška. Mano žiniomis, anksčiau tokių produktų sukurta nebuvo. O jei ir pasitaikė, jie nebuvo sėkmingi.

Svarstydami, kas naudotų tirpstančias kapsules, su komanda priėjome prie išvados, kad produktas būtų naudingas 16-50 metų žmonėms, daugiausia jaunimui, kuris ypač rūpinasi savo išvaizda, studentams, kurie dažnai pristinga laiko, ir verslininkams, kurių dienotvarkė įtempta.

Jis aktualus ir keliautojams, nes neužima daug vietos. Šitaip išsivalyti dantis būtų galima bet kur“, - sako A. Andrianovaitė.

Produktas būtų gaminamas iš organinių medžiagų, todėl tiktų net tiems žmonėms, kurių dantys jautresni, kurie yra alergiški ar turi kitokių rimtesnių problemų.

Pirkėjus viliotų įvairus kapsulių skonis. „Šis produktas kur kas pranašesnis už dantų pastą, nes juo galima patogiau naudotis. Jis tarsi saldainis - įsidedate į burną, ir visą darbą už jus padaro kapsulė“, - paaiškina A. Andrianovaitė.

Jos skaičiavimais, kad verslas būtų sėkmingas, jei 15 vnt. tokių kapsulių kainuotų 6 eurus. Pradedant verslą reikėtų pasirūpinti biuro ir gamybos, taip pat nedidelės parduotuvės patalpomis.

Pasak SEB banko valdybos nario, Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovo Vaido Žagūnio, Augustės pasiūlyta verslo idėja rodo, kad genialumas slypi paprastume.

Jai sukūrus šį inovatyvų produktą, jis galėtų sulaukti tarptautinės sėkmės. „Kurti ir vystyti nuosavą verslą prekybos srityje šiandien nori beveik kas penktas jaunuolis, todėl merginos mintis rodo aiškią tendenciją. Imtis prekybos verslo jius įkvepia sėkmingi elektroninės prekybos įmonių pavyzdžiai, visuomenėje juntamas inovacijų poreikis“, - sako V. Žagūnis.

SEB banko finansinio raštingumo tyrimas rodo, kad kurti nuosavą verslą Lietuvoje planuoja 30 proc. 18-25 metų jaunuolių, 3 proc. nurodė jį jau pradėję, 39 proc. respondentų tikino dvejoją, o 28 proc. tokia galimybė nedomina.

Net 19 proc. respondentų, norintys pradėti verslą, planuoja rinktis didmeninę ar mažmeninę prekybą, 15 proc. - pramogų ir meno sritį.

Trečioje vietoje yra IT sektorius, kurį ketina rinktis 9 proc. apklaustųjų. Mažiausiai verslius šalies jaunuolius domina statybų ir finansų bei draudimo sektoriai, kuriuos paminėjo po 3 proc. apklaustųjų.

Iš viso SEB banko remiamos jaunimo verslumo ugdymo programos „Junior Achievement“ dalyviai pateikė kelias dešimtis unikalių verslo idėjų.

Tarp jų - telefonu atrakinamos spintelės mokyklose, išmanusis telefonas regos negalią turintiems asmenims, automatiškai atsirakinančios durų spynos, automatinis šiukšlių rūšiavimo aparatas, sveiką gyvenimo būdą prižiūrinti mobilioji programėlė, interneto ryšį skleidžiančios apyrankės ir kitos.