Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Unsplash.com nuotr.
Reporteris MargaritaŠaltinis: Etaplius.lt
Po daugiau nei dešimtmečio birželio pabaigoje sugrįžusio skrydžio iš Vilniaus į Palangą dėl per menko susidomėjimo nebelieka, jį organizavusi kompanija teigia, kad skrydis nebuvo ekonomiškai naudingas.
Apie tai pirmadienį pranešė naujienų portalas delfi.lt.
Skrydį organizavusios aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ atstovė Vilma Vaitiekūnaitė BNS teigė, kad skrydis į Palangą ekonomiškai nebuvo naudingas.
„Padarėme du skrydžius, pamatėme, kad įdomus buvo tik pirmas (...) Turėti tuos skrydžius, į kuriuos niekas neperka bilietų ir turėti minimalų užpildymą, nėra jokios ekonominės naudos“, – sakė V. Vaitiekūnaitė.
Jos teigimu, pirmo skrydžio metu 220 vietų talpinantis lėktuvas buvo pilnas, tačiau antras reisas nebuvo pilnai užpildytas.
„Mes matėme, kad toliau į priekį žmonės neplanuoja, laukia, kokie bus orai pajūryje, tai iš tos pusės mes pamatėme, kad negalime prisiimti naštos“, – teigė „Avia Solutions Group“ atstovė.
Anot jos, preliminariai buvo numatyta trečiojo reiso praėjusį savaitgalį, tačiau susidomėjimo ji nesulaukė.
V. Vaitiekūnaitė taip pat teigė, kad ateityje kol kas reiso atkurti neplanuojama, tačiau jeigu bus susidomėjimas, skrydžio į Palangą atkūrimo galimybė būtų svarstoma.
Palangą lėktuvu buvo galima pasiekti už 45 eurus, skrydis truko apie 50 minučių.
Skrydžius organizavo bendrovė „Kidy Tour“ kartu su vežėju „Avion Express“.
Lietuvos oro uostų duomenimis, paskutinį kartą lėktuvai iš Vilniaus į Palangą kilo 2006-aisiais, tuomet skraidino dabar jau bankrutavusi skrydžių bendrovė „Flylal“.
BNS