PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Gegužės 2 d. 14:17

Dažniausios klaidos, susijusios su krovinių gabenimu

Lietuva

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt


266021

Rasti geriausius sprendimus logistikos sektoriuje nėra lengva. Būtent todėl krovinių gabenimas ir visi su tuo susiję dalykai yra patikimi profesionalams. Norint geriausio rezultato, reikia atsižvelgti į daugybę faktorių, kad išvengtumėte spąstų bei nuostolingų klaidų. Šiame straipsnyje padėsime nustatyti dažniausiai pasitaikančias klaidas, susijusias su krovinių gabenimu, bei patarsime, kaip jų išvengti.

Tad išsiaiškinkime, kokie pavojai ir sunkumai iškyla norintiems transportuoti prekes ar žaliavas sausuma, jūra, geležinkeliais bei oru.

Skubotas arba neatsakingas dokumentų pildymas

Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų – pateikiami nepilni, netikslūs arba neišsamūs dokumentai. Dėl tokių klaidų kroviniai stringa muitinėje, gali net būti skiriamos baudos ar apgręžiamas krovinys. Patikimi partneriai palengvina šį procesą, tad su jais krovinių gabenimas vyksta sklandžiau ir paprasčiau, net jei krovinys kerta tarptautines sienas.

Nepamirškite, kad ne visos šalys patenka į ES bei, ypač, kertant ES sieną, dokumentacijos poreikiai gali skirtis. Turite žinoti:

  • Kaip reikia krovinį paženklinti;
  • Kaip jį reikia pakuoti ir transportuoti;
  • Kokius dokumentus, kokiomis kalbomis reikia užpildyti;
  • Kam tuos dokumentus pateikti;
  • Kaip ir su kuo derinti problemų sprendimą.

Gerokai paprasčiau, kad tuo pasirūpintų logistikos partneriai, nes administraciniai galvosūkiai Jūsų verslui pridėtinės vertės nekuria, tačiau atima daug laiko.

Draudimo bei finansinės apsaugos ignoravimas

Krovinių gabenimas ne visada yra 100 % saugus. Tiek krovinių gabenimas oru, tiek transportavimas jūra, sausumos keliais ar geležinkeliu gali susidurti su nenumatytais sunkumais. Visko gali atsitikti, tad draudimas – tik mažos papildomos išlaidos, lyginant su didžiule apsauga, kurią jis pasiūlo.

Neturėdami tinkamos krovinių draudimo apsaugos, galite patirti finansinių nuostolių, jei krovinys būtų sugadintas ar prarastas vežimo metu. Nors vežėjai paprastai siūlo pagrindinį civilinės atsakomybės draudimą, jo gali nepakakti visai Jūsų krovinio vertei padengti.

Įvertinkite konkrečią riziką ir, bendradarbiaudami su atsakingais pervežimu besirūpinančiais partneriais, tokiais kaip ,,First Logistics“, UAB, pasirinkite tinkamą draudimą. Geriausią polisą ir sąlygas tikrai pasiūlys ,,First Logistics“, UAB komanda.

Nestebimi situacijos pokyčiai ir nesidomima, kaip vyksta krovinių gabenimas

Nors ir norisi apie krovinį pamiršti, tačiau ne visada viskas yra taip paprasta. Klientai gali grįžti su užklausomis, pasiteiravimais, prašydami patikslinimo arba užtikrinimo. Bereikalingas laiko gaišimas bandyti ieškoti informacijos visiškai tam nepasiruošus. Geriausia – jeigu Jūsų logistikos partneris turi skaitmeninę arba internetinę platformą, kurioje galima stebėti transportavimo statusą.

Būtent tokiu būdu veikia 1L Desk savitarnos platforma. Čia ,,First Logistics“, UAB klientai gali matyti savo krovinio statusą bei buvimo vietą. Pagal šią informaciją galima greitai ir tiksliai atsakyti klientams, pateikti aktualią informaciją rinkodaros tikslais bei sudaryti rimtus planus tolimesniems verslo procesams.

Jei nesugebate veiksmingai sekti ir stebėti siuntų, niekaip nerasite būdų optimizuoti tiekimo grandinės. Naudojant sekimo technologijas, pavyzdžiui, GPS ir RFID, galima dar labiau padidinti siuntų matomumą ir logistikos procesų kontrolę.

Neįvertinama krovinių konsolidavimo arba dalinio transportavimo nauda

Jeigu tai krovinių gabenimas sausumos keliais, Jums tikrai turėtų būti žinomas dalinių krovinių gabenimas (LTL). Tiesa, tai įmanoma ir kai vykdomas krovinių gabenimas jūra ar traukiniu, tačiau būtent sausumos keliais daliniai kroviniai juda dažniausiai. Tačiau taip pat verta žinoti ir apie vidinio siuntų konsolidavimo naudą.

Nepaisydami krovinių konsolidavimo ir optimizavimo strategijų naudos, galite išleisti daugiau, nei reikia, bei turėsite daug sąnaudų reikalaujančius procesus. Mažesnių siuntų konsolidavimas į didesnes gali padėti mažinti siuntimo išlaidas. Užpildžius sunkvežimį, vežėjas pasiūlys geresnes sąlygas.

Bendradarbiavimas su logistikos partneriu arba krovinių valdymo programinės įrangos naudojimas gali padėti nustatyti ir įgyvendinti šias strategijas.

Reklama