Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Bendrasis pagalbos centras (BPC) teigia, kad vis dar daugiau nei pusė jam adresuotų skambučių būna be pagrindo.
„Didžioji dalis taip, 54 proc. yra netiksliniai ir trukdantys skambučiai“, – BNS sakė centro atstovė Vilma Juozevičiūtė.
Pernai jo darbuotojai atsiliepė į beveik 2,14 mln. pagalbos skambučių, iš kurių užregistruota ir pagalbos tarnyboms perduota apie 981,5 tūkst. pranešimų.
2018 metais atsilieptų skambučių ir tarnyboms perduotų pranešimų skaičiai buvo panašūs.
Netiksliniai ir trukdantys skambučiai, kaip ir 2018 metais, sudarė apie 54 proc. atsakytų skambučių. Filtre buvo užlaikyta 201 tūkst. trukdančių skambučių – 37 tūkst. mažiau nei užpernai.
Daugiausia pranešimų apie įvykius pernai buvo perduota Lietuvos policijai – beveik 521,8 tūkst., iš jų dažniausi pranešimai apie techninius eismo įvykius, kelių eismo taisyklių pažeidimus ir smurtą artimoje aplinkoje.
2018 metais policija gaudavo daugiau pranešimų dėl smurto nei dėl kelių eismo taisyklių pažeidimų.
Greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių buvo keliais tūkstančiais daugiau nei užpernai – 401,7 tūkst., tačiau į šį skaičių neįtraukti pranešimai, kai žmonės skambina trumpaisiais greitosios medicinos pagalbos numeriais.
Ugniagesiai gelbėtojai į pagalbą vyko apie 33,8 tūkst. kartų, o su aplinkosauga susijusių įvykių užregistruota kiek daugiau nei 14 tūkst.
BPC skelbia, kad bendra 2019 metų pokalbių įrašų trukmė siekia daugiau nei 35,4 tūkst. valandų ir visus juos perklausyti užtruktų ilgiau nei 4 metus.
BNS