Darbo grupėje analizuojamos Zarasų sveikatos priežiūros įstaigų ateities vizijos

Darbo grupėje analizuojamos Zarasų sveikatos priežiūros įstaigų ateities vizijos
Utena
Reporteris Skaistė Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Įvyko Sveikatos priežiūros įstaigų tinklo reformos Zarasų rajono savivaldybėje darbo grupės (toliau – Darbo grupė) posėdis. Šioje Darbo grupėje yra atsakingi sveikatos priežiūros įstaigų vadovai, rajono Savivaldybės tarybos nariai, rajono Savivaldybės administracijos darbuotojai. Darbo  tikslas – numatyti Zarasų rajono sveikatos priežiūros įstaigų tinklo pokyčius ir suplanuoti jiems reikalingas investicijas. Darbo grupei vadovauja rajono Savivaldybės meras Nikolajus Gusevas.

Nuotolinio posėdžio metu Darbo grupės nariai aptarė Sveikatos ministerijos siūlomus modulius.

Posėdžio dalyviai akcentavo, kad sveikatos priežiūros įstaigoms reikalinga reforma  ir rajono gyventojams būtinos žymiai kokybiškesnės ir saugesnės asmens sveikatos priežiūros paslaugos. Jas visi rajono gyventojai privalo gauti nepaisant gyvenamosios vietos, socialinės ar ekonominės padėties. Toks yra reformos tikslas ir būtina jį pasiekti  reformavus sveikatos priežiūros įstaigas.

Posėdyje aktualias sveikatos priežiūros problemas gvildeno  rajono Savivaldybės meras Nikolajus Gusevas, Zarasų rajono savivaldybės viešosios įstaigos Pirminės sveikatos priežiūros centro direktorius Audronis Barisevičius, Zarasų rajono savivaldybės viešosios įstaigos Zarasų ligoninės direktorius Remigijus Lamanauskas,  Zarasų rajono savivaldybės tarybos narė Daiva Dūdėnienė, Zarasų rajono savivaldybės tarybos narys Petras Papovas, Zarasų rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja Laura Kviklienė, Zarasų rajono socialinių paslaugų centro direktorė Valentina Paliūnienė. Grupės nariai vieningai nusprendė nuodugniai išnagrinėti reformos modulis ir parengti išsamią analizę bei numatyti finansinius  poreikius. 

Gavusi analizę, Darbo grupė spręs kokiu reformos keliu pasuks rajono Sveikatos priežiūros įstaigos.