PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2021 m. Kovo 2 d. 10:24

Švelninant karantiną veiklą pradėjo „Splius“ klientų aptarnavimo skyriai

Šiauliai

Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt


166776

Vyriausybei pratęsus karantiną iki kovo 15 dienos, tačiau sušvelninus jo sąlygas, darbą pradėjo „Splius“ klientų aptarnavimo skyriai.

„Splius“ nuo pat karantino pradžios dirbo su klientais nuotoliniu būdu ir sprendė visus klientų klausimus. Esant kontakto poreikiui, klientus, negalinčius ar neturinčius galimybių susitvarkyti iškilusių problemų nuotoliniu būdu, kviečiame atvykti į skyrius.

Norime pabrėžti, jog, vengiant nereikalingų kontaktų, „Splius“ klientų aptarnavimo skyriai visad pasiruošę dirbti ir pagelbėti klientams rūpimais klausimais nuotoliniu būdu. Saugodami klientų ir „Splius“ darbuotojų sveikatą, norime priminti, kokiais būdais galime spręsti iškilusius klausimus.

Apmokėti sąskaitas už „Splius“ teikiamas paslaugas klientai gali net keliais būdais: savitarnos svetainėje www.manosplius.lt; bankiniu pavedimu; „Maximos“ kasose, „Perlo“ terminaluose. Visi „Splius“ klientai, kuriems reikia elektroninės sąskaitos, gali kreiptis el. paštu klientuaptarnavimas@splius.lt, nurodydami savo adresą bei elektroninį paštą, kur pageidauja gauti sąskaitą, ir mes ją atsiųsime.

Daug galimybių suteikia specialiai klientams sukurta svetainė www.manosplius.lt. Joje galima užsakyti papildomus TV paketus; pratęsti ar sudaryti naują sutartį; pakeisti paslaugų planus; rasti ir atsispausdinti sąskaitą už paslaugas. Jei reikalinga konsultacija, skambučių centre nuolat dirba specialistai, kurie atsakys Jums į rūpimus klausimus, skambinant telefono numeriais 19955; (8 41) 553 322 ar rašant el. paštu klientuaptarnavimas@splius.lt.

„Splius“ komanda apsirūpinusi visomis saugos priemonėmis, padedančiomis apsaugoti tiek Jus, tiek mūsų darbuotojus, todėl, esant būtinybei, lauksime Jūsų „Splius“ klientų aptarnavimo skyriuose.

Būkime sveiki ir saugokime vieni kitus!

Remiamas turinys