Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Scanpix nuotr.
Reporteris DovilėŠaltinis: Etaplius.lt
Susisiekimo ministras Marius Skuodis bei Lietuvos oro uostų vadovas Marius Gelžinis pirmadienį pristatys Vilniaus oro uosto plėtrą bei centrinio jo pastato ateitį.
Svarstymai dėl pastato ateities jau ne pirmus metus kelia diskusijų ir ginčų. Ministerija ir oro uostai gaivina idėją atnaujinti prieš beveik septynis dešimtmečius statytą atvykimo terminalą.
Pastatas nebeatitinka šiandienos poreikių, neatmetama, kad jis galėtų būti griaunamas ir vietoj jo statomas naujas.
„Neturiu jokios ramybės dėl sovietinio Vilniaus oro uosto pastato, šiandien visiškai netenkinančio šiuolaikinių funkcinių poreikių. Apie jį ir su Lietuvos oro uostų valdyba bei vadovybe planuojamus sprendimus – jau netrukus“, – rugsėjo pradžioje feisbuke rašė ministras M.Skuodis.
M. Gelžinis BNS tuomet teigė, jog jau rugsėjį ketinama svarstyti, ar plečiant oro uostą dalis pastato turėtų būti išlaikyta, ar jis galėtų būti nugriautas. Tačiau pagrindinė sąlyga – užtikrinti jo funkciją.
Pasak M. Gelžinio, diskusijai ketinama kviesti ir architektų, ir paveldosaugininkų atstovus – bus tariamasi, kokie sprendiniai būtų įmanomi.
Lietuvos oro uostų valdybos pirmininkė Eglė Čiužaitė BNS rugsėjo pradžioje teigė, jog senojo atvykimo terminalo klausimas tampa dar aktualesnis planuojant ketvirto keleivių išvykimo terminalo statybą.
Pastarojo statybą tikimasi pradėti 2022 metais baigti 2024-aisiais. Jo rangovo konkursą planuojama paskelbti netrukus.
Senasis terminalas įtrauktas į Kultūros vertybių registrą, todėl Kultūros paveldo departamentas kol kas nemato argumentų, kodėl jis galėtų būti nevertingas ir išbrauktas iš saugomų objektų sąrašo.
Oro uosto atvykimo pastatas pastatytas 1954 metais.
BNS