Boso atsikratymas #5: iššūkiai būste

Boso atsikratymas #5: iššūkiai būste
Lietuva
Etaplius.lt Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius

Etaplius vasaros projektas „Kaip atsikratyti boso visai vasarai?“ pristato naują epizodą, kuris pažėrė naujų iššūkių naujienų platformos vadovei Giedrei Brazlauskaitei. Kur lankėsi direktorė ir kaip jai sekėsi susidoroti su nauju amplua?

Šį kartą Etaplius.lt vadovė viešėjo bendrovėje „Mano būstas“, kurios pagrindinė užduotis – pasirūpinti klientų namais. Tai yra vienas didžiausių Lietuvoje daugiabučių administratorių, kuris padeda spręsti gyventojams kylančias problemas, atsako į rūpimus klausimus bei stengiasi, kad nekilnojamasis turtas keltų savo vertę.

UAB „Mano būstas“ prižiūri daugiau nei 700 daugiabučių visoje Lietuvoje – tai sudaro įspūdingą milijono kvadratinių metrų aptarnaujamą plotą. Bendrovė žengia koja kojon su šiuolaikinėmis technologijomis, o gyventojų patogumui siūlo elektronines naujoves.

„Esame inovatyvūs, stengiamės diegti naujas sistemas. Tai patogu gyventojams, kurie gali savo namo administravimo procesus valdyti nuotoliu – internete. Pristatėme BonoDomo patformą, kurioje galima matyti, kaip atliekami darbai jūsų name, kaip skirstomos lėšos, galima užsakyti darbus, stebėti jų vykdymą ir tuo pačiu priimti reikiamus sprendimus“, – daugiabučių administratoriaus privalumus atskleidė UAB „Mano būstas“ direktorė Roma Janušonienė.

Etaplius.lt naujienų platformos vasaros projekto „Kaip atsikratyti boso visai vasarai“ metu G. Brazlauskaitė išbandė vieną iš svarbiausių „Mano būstas“ užduočių – priiminėjo gyventojų pranešimus skambučių centre. Būtent skambučių centro darbuotojai yra pasirengę išklausyti ir patarti gyventojams, padėti nedelsiant spręsti iškilusias problemas, pranešti apie įvykius atitinkamoms tarnyboms, specialistams ar daugiabučių prižiūrėtojams. O prašymų ir skundų čia sulaukiama įvairių įvairiausių – nuo skundų apie kenkėjus, pranešimų apie gedimus iki prašymų išspręst tarp kaimynų kilusius konfliktus.

„Darbas čia panašus į didelio lėktuvo pilotavimą – daug funkcijų, daug informacijos, didelė sistema, kuri atliepia visus kliento poreikius“, – apie nelengvą užduotį kalbėjo G. Brazlauskaitė.

„Mano būstas“ pagrindinis siekis yra suteikti gyventojams ramybės jausmą, žinojimą, kad jų namais bus tinkamai pasirūpinta. Na, o daugiau apie tai, kaip naujienų platformos vadovei pavyko susidoroti su užduotimis bei kaip sekėsi lankytis viename iš prižiūrimų daugiabučių, galima išvysti naujausiame vaizdo įraše.