Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Šventosios jūrų uosto gaivinimas gali kainuoti maždaug 35-40 mln. eurų, tikėtina, kad paramą šiam projektui suteiks Europos Sąjunga (ES), teigia žemės ūkio ministras Bronius Markauskas.
„Kitą savaitę turėtų įvykti pirmasis šiam klausimui suburtos darbo grupės posėdis. Šventosios uosto klausimą koordinuos Žemės ūkio ministerija. Šiemet, jeigu pavyktų susitarti dėl uosto atstatymo finansavimo, tai būtų labai gerai, o apie tolimesnius darbus galėtume jau svarstyti kitų metų viduryje“, - BNS sakė B.Markauskas.
Pasak jo, pirminis uosto atstatymo planas numatė, jog darbai kainuotų apie 70 mln. eurų, jeigu numatyta uosto gylis siektų 6 metrus. Vis dėlto B.Markauskas mano, kad gylis galėtų būti mažesni, todėl ir atstatymo darbų kaina sumažėtų iki 35-40 mln. eurų.
„Reikia tartis su žvejais, ar jie norėtų to uosto. Dabar skaičiuojame, kad iš mūsų ministerijos galėtume skirti apie 7 mln. eurų, bet reikia, kad prisidėtų ir kitos ministerijos. Šis uostas būtų puikus pramoginiai žvejybai, jachtoms ar vestuvinėms nuotraukoms“, - tvirtino ministras.
Anot jo, yra didelė tikimybė, kad uosto atstatymo projektą parems ES.
Išgilintas ir išvalytas Šventosios uostas buvo atidarytas 2011-ųjų metų birželį, tačiau po kelių dienų jį teko uždaryti, kai įplaukos kanalas vėl buvo užneštas smėliu.
Dabar neveikiantį uostą valdo Klaipėdos uostas. Pokario laikais Šventojoje švartavosi nedideli žvejų laiveliai, jis buvo palaikomas pamario žvejų lėšomis. Uostas nuo Latvijos sienos nutolęs apie 6 kilometrus.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.