Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
MECHANIZMAS. Kad Biržos tiltą būtų galima atverti, jo apačioje abiejose pusėse sumontuota po tris kontrasvorius. Vienas šių kontrasvorių pavasarį nukrito, būtina tvirtinti ir likusius penkis. © Egidijaus JANKAUSKO nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Planuojama, jog kitais metais Klaipėdoje bus atliekami itin sudėtingi Biržos tilto remonto darbai.
Šiuo metu viena Biržos tilto puse apribotas eismas, o kiekvienas tiltu pravažiuojantis automobilis sukelia šiurpinančią vibraciją ir bildesį.
„Taip yra todėl, kad pavasarį nukrito vienas iš šešių kontrasvorių, kurie kabo tilto apačioje ir padeda atverti tiltą. Be to, susidėvėjo metaliniai atraminiai guoliai“, - esamą situaciją komentavo mero pavaduotojas Artūras Šulcas.
Pasak jo, jau rengiamas projektas, kaip tiltą tinkamiau suremontuoti.
A. Šulco žiniomis, po Antrojo pasaulinio karo 1948-1950 metais atstatyto Biržos tilto kontrasvoriai niekada nebuvo keisti.
„Jie yra nulieti iš betono ir pritvirtinti prie tilto. Ekspertų teigimu, nukritęs kontrasvoris buvo nekokybiškai sumontuotas, tačiau tvirtinti reikia ir kitus, nes juos laikančios konstrukcijos susidėvėjo“, - aiškino A. Šulcas.
Įtariama, kad Biržos tilto remontas bus itin sudėtingas, nes jam reikalingas detales reikės gaminti pagal specialų užsakymą.
„Nežinia, ar Lietuvoje pavyks surasti meistrus, galinčius jas padaryti. Ypač sudėtingi bus ir montavimo darbai, nes vien kontrasvoris sveria apie 25 tonas. Trūksta specialistų, išmanančių atveriamo tilto specifiką. Komplikuoja procesą ir tai, jog tiltas įtrauktas į Kultūros paveldo vertybių registrą kaip sovietinis paveldas“, - sakė vicemeras.
Griežtai draudžiama „Vakarų eksprese“ paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.