Bilietus internetu įsigijusi šiaulietė susidūrė su nemalonumais traukinyje

Bilietus internetu įsigijusi šiaulietė susidūrė su nemalonumais traukinyje
Šiauliai
Keleivinis traukinys. / Audronis Rutkauskas/Etaplius
Mindaugas Laurinaitis Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.LT

Net ir iš anksto įsigijus traukinio bilietus negali būti tikras, kad galėsi sėdėti biliete nurodytoje vietoje. Su tokia situacija susidūrė iš Šiaulių į Vilnių keliavusi šiaulietė. Įlipusi į traukinį Šiauliuose, biliete nurodytoje vietoje rado jau sėdintį kitą žmogų. Pagalbos iš traukinio darbuotojos sulaukė ne iš karto. Įmonė tai vadina žmogiškąja klaida. Pasak keliautojos, tokios klaidos gana dažnos.

Į Etaplius.lt redakciją kreipėsi rugpjūtį traukiniu iš Šiaulių į Vilnių keliavusi šiaulietė (vardas ir pavardė redakcijai žinomi, – aut.), kuri susidūrė su situacija, kai internetu prieš kelias dienas įsigijusi bilietus ir įlipusi į traukį su drauge biliete nurodytoje vietoje rado sėdintį kitą keleivį.

„Savaitgalis traukinys Šiauliai-Vilnius pilnas. Įlipame du žmonės: 143 ir 144 vieta, užimta 143 vieta. Žmogus rusakalbis. Traukinio palydovė nemoka kalbėti rusų kalba, mums paklausus, kodėl užimta mūsų vieta, tėškiamas grubus darbuotojos atsakymas, kad tai yra ne jos problema ir kad taip dažnai būna. Kaip ji įsivaizduoja, gal tai keleivio problema? Kas ją turi spręsti“, – laiške redakcijai rašė šiaulietė.

Bilietus pirko iš anksto

Pasak jos, buvo kreiptasi į Lietuvos geležinkelių administraciją. Moterys, tikėdamosi, kad vasaros savaitgalį keliaujančių bus daug, bilietus įsigijo internetu keturios dienos prieš kelionę. Užimtoje vietoje sėdintis keleivis įsigijo bilietą kelionės dieną Klaipėdoje, geležinkelio stotyje.

„Ar tai normalu? Kelionė trunka kelias valandas. Žmogus panikoje, sako, aš pasislinksiu, gal visi tilpsime. Būtų gerai apmokyti LTG darbuotojus kaip elgtis su klientais ir spręsti panašias situacijas ir išvis būtų gerai, kad tokių nebūtų. Labai nusivylę teikiamomis paslaugomis ir darbuotojos elgesiu, tokia nemaloni situacija“, – pasakojo pašnekovė.

Pasak jos, vėliau traukinio darbuotoja sugrįžo ir pasakė, kad yra laisva vieta kitoje pusėje.

„Kas nors gali persėsti. Ką reiškia, kas nors? Mes keliaujame dviese, tai ir bilietus nusipirkome šalia. Suprantu, kad jaunutė palydovė ko gero nemoka kalbėti rusiškai, nes liekame patys spręsti savo „problemų“. Klausiu ir prašau keleivio ar jis galėtų persėsti, jaučiuosi kalta, lyg pati būčiau sukėlusi šią situaciją. Po tokių cirkų praeina noras keliauti dar kur nors. Nusipirksi ne pigiausią bilietą iš anksto ir dar nežinia, kur sėdėsi“, – piktinosi moteris.

Žmogiška klaida

Kaip vėliau informavo nemalonioje situacijoje atsidūrusi šiaulietė, atsakymo iš geležinkelio bendrovės sulaukė po savaitės. Tačiau gautas atsakymas suglumino. Atsakyme nurodyta, kad keleivio iš Ukrainos bilietas buvo iki Šiaulių, todėl įvyko žmogiška klaida, nes palydovė nepastebėjo šios aplinkybės. Moteris įamžino bilietą, jame nurodyta, kad maršrutas Klaipėda-Vilnius, kelionės kaina 22,50 Eur (pritaikyta 100 proc. nuolaida).

„Skaitau ir nesuprantu atsakymo. Kodėl rašo, kad keleivio iš Ukrainos bilietas iki Šiaulių, nors biliete nurodyta Klaipėda-Vilnius. Keleivis nieko negirdėjo apie vietų keitimus, o palydovės pasakymas, kad tai dažna problema ir kalta sistema“, – stebėjosi pašnekovė.

Atsakyme šiaulietei nurodyta, kad jeigu pasirinktame reise nebėra bilietų su priskirta viena sėdėjimo vieta visos kelionės metu, esant galimybei, suteikiamas bilietas su persėdimu į kitą sėdėjimo vietą.

„Taip dalis keliauti norinčių žmonių gali vieną maršruto atkarpą įveikti sėdėdami vienoje vietoje, o kitą – kitoje, ir tokiu būdu pageidaujamu reisu pasiekti jiems reikalingą stotį. Įprastai bilietą su kelionės metu keičiama vieta įsigijusiems keleiviams apie tai būna primenama arba bilietų pardavimo kasose, arba (ir) bilietų patikros metu“, – rašoma šiaulietei pateiktame atsakyme.

Situacija žinoma

Kaip portalui Etaplius.lt komentavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos partnerė Kotryna Dzikaraitė, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ visuomet siekia vykdyti sklandžias, tvarias ir malonias keliones traukiniais, tačiau klaidų pasitaiko.

„Minima situacija bendrovei yra žinoma – apgailestaujame dėl keleivės patirtų nepatogumų. „LTG Link“ klientų informavimo centro darbuotojai sulaukė tiesioginės klientės užklausos ir asmeniškai suteikė papildomą informaciją dėl susiklosčiusios situacijos“, – rašė Kotryna Dzikaraitė.

Jos atsakymas buvo iš esmės toks pats, koks ir nusiųstas šiaulietei – suteikiamas bilietas su persėdimu į kitą vietą, apie tai informuojant keleivį kasoje arba patikros metu.

„Apgailestaujame, kad šįkart kelionės palydovė neatkreipė keleivio dėmesio į šią aplinkybę anksčiau. Tik sulaukusi klientų prašymo patikslinti situaciją, traukinių palydovė operatyviai ėmėsi ją spręsti ir pasirūpino, kad bilietą su sėdėjimo vietos keitimu turėjęs ukrainietis būtų sklandžiai persodintas į numatytą vietą“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ atstovė.

Turite ką papasakoti? Nutiko nelaimė ar gal kaip tik kas nors gero? Rašykite redakcija@etaplius.lt – mums nėra mažos naujienos!