Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Metro. Pixabay.com nuotr.
Viljama SudikienėŠaltinis: ELTA
„Šią tikrai puikią mintį parsivežiau iš Tokijo, kur vakaro valandomis moterims yra skirti specialūs vagonai“, – sakė A. Kapek, trečiadienį pranešė laikraštis „Bild“. „Jos turi apsaugotą erdvę, leidžiančią keliauti požeminiu geležinkeliu net ir spūsties valandomis, net ir esant dideliam susigrūdimui nebūti liečiamoms ar užpultoms“, – sakė ji. Pasak A. Kapek, vakaro spūsties valandos, kai traukiniai būna perpildyti, dažnai gali būti ypač nemalonios moterims. Išpuolių prieš moteris skaičius taip pat padidėja naktį, pridūrė ji.
A. Kapek idėjos tebėra Berlyno žaliųjų pasiūlymas, bet teisės aktai kol kas neteikiami.
A. Kapek pasiūlymą paskatino pavasarį Berlyno metro įvykęs išprievartavimas. Buvo suimtas 33 metų vyras, įtariamas priekabiavęs prie moters ir paskui ją išžaginęs. Pranešta, kad po to jis išlipo iš traukinio ir tęsė kelionę autobusu. Buvo pradėtas tyrimas ir po kelių savaičių jis buvo sulaikytas.
Miesto viešojo transporto bendrovė BVG skeptiškai vertina pasiūlymą ir tikina, kad dabartinių atsargumo priemonių pakanka. „Dedame maksimalias pastangas, kad visi keleiviai saugiai ir maloniai pasiektų kelionės tikslą“, – į klausimą atsakė BVG. Bendrovės teigimu, kiekvienoje stotyje suteiktos galimybės visiems, blogai pasijutusiems, arba tiems, kuriems reikia pagalbos, susisiekti su BVG darbuotojais. Apie 250 apsaugos darbuotojų budi visą parą, o kai kuriose stotyse dirba dieną ir naktį.