Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Ingrida SteniulienėŠaltinis: BNS
„Šiuo metu visų „Ignitis ON“ įkrovimo prieigų, kurios buvo atjungtos dėl incidento, veikla atstatyta. Vartotojai, kurie buvo atjungti nuo programėlės, taip pat jau gali naudotis įkrovimo paslauga“, – rašoma bendrovės pranešime.
Anksčiau ji skelbė, kad dalis „Ignitis“ valdomo prekės ženklo „Ignitis ON“ vartotojų sekmadienį atjungti nuo „Ignitis ON“ programėlės, jie negalėjo įsikrauti elektromobilio. Bendrovės žiniomis, vartotojų duomenys nėra nusavinti, tačiau jiems nebuvo galimybės naudotis įkrovimo paslauga.
Pasak pranešimo, „Ignitis ON“ įkrovimo paslaugos sistema veikė debesyje kaip paslauga (angl. SaaS), todėl jokių sąsajų su kita Grupės IT ar OT infrastruktūra nėra.