Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pranešimas spaudaiŠaltinis: Pranešimas spaudai
Pilotas ir šturmanas į Saudo Arabiją atvyko tik dviese, prisiimdami visas šiuolaikinės ralio komandos funkcijas patys. Beje, panašiomis sąlygomis varžėsi ir pirmojo klasikinio Dakaro ralio dalyviai 1979-aisiais.
Lietuvių vairuojamas 1978-ųjų „Land Rover 109 Station Wagon“ yra vienas seniausių šių metų Dakaro ralio automobilių. Įdomu, kad būtent tokio modelio visureigis pirmajame Dakaro ralyje sėkmingai pasiekė finišą. Šiandien šis klasikinis automobilis varžosi toje pačioje kategorijoje su gerokai naujesniais modeliais ir didelėmis, profesionaliomis komandomis. O rezultatai išties stebina: po penkių etapų „Ovoko Racing“ užima 7-ąją vietą tarp 95 dalyvių.
Nors didžiulių problemų „Ovoko Racing“ dar nepatyrė, komanda jau susidūrė su mechaniniais iššūkiais. Penktojo etapo antro greičio ruožo pabaigoje trūkęs akseleratoriaus trosas vertė komandą imtis išradingų sprendimo būdų.
Nepaisant to, kad duetas po keturių etapų buvo pirmajame penketuke, o dabar nusileido vos per kelias pozicijas, lenktynininkai savo galimybes „Dakar Classic“ kategorijoje vertina pozityviai.
„Kol kas viskas klostosi gerai, tikriausiai dėl to, kad automobilis, nors ir senas, yra neįtikėtinai patikimas. Tačiau jei tektų atlikti rimtesnius remontus, nežinia, kaip sektųsi. Šių metų greičiai yra milžiniški, o kitos komandos turi kur kas galingesnius ir naujesnius automobilius bei gerokai didesnę techninę pagalbą. Jos keliauja su sunkvežimiais, pilnais atsarginių dalių. Visgi, pasitikime savo automobiliu ir jo detalėmis, kas suteikia vilties įveikti iššūkius“, – komentuoja komandos pilotas K. Raišys.
Šiuo metu šimtai mechanikų perrinkinėja automobilius, ieškodami paslėptų gedimų ir ruošdami juos antrajai ralio pusei. Palapinių miesteliuose darbas nesustoja nė akimirkai, kol ekipažai tuo metu ilsisi ir kaupia jėgas naujiems lenktynių etapams.
Tuo tarpu lietuvių beveik 50 metų skaičiuojantis automobilis ne tik šviežiai nuplautas, bet ir, kepdamas po Saudo Arabijos saule, laukia nedidelių remontų bei naujų startų. Antroje dienos pusėje „Ovoko Racing“ komanda atliks išsamią apžiūrą ir stengsis pašalinti ketvirtadienį kilusias akseleratoriaus problemas.
„Nors komandos ir neturim, važiuojam ir mėgaujamės vintažine Dakaro dvasia“, – šypsojosi pilotas Karolis, pabrėždamas, kad šis ralis, nors ir kupinas iššūkių, suteikia nepakartojamą nuotykių jausmą.
Šeštąjį etapą „Ovoko Racing“ komanda pradės šeštadienį, 5 val. ryto Lietuvos laiku.