Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Birželio 26 dieną, apie 21.45 val. moteriai, gim. 1978 m., būnant namuose, Tauragėje, Šiaurės g., į uždarajai akcinei bendrovei priklausantį mobilųjį telefoną atėjo trumpoji žinutė iš banko, kurioje buvo rašoma, jog gautas naujas pranešimas ir nuoroda, ant kurios moteris paspaudusi buvo nukreipta į internetinę bankininkystę.
Vedant Smart-ID prisijungimo kodus, gauta žinutė, kad sukurta nauja Smart-ID paskyra. Paskambinus nurodytu Smart-ID telefono numeriu ir susisiekus su atstovu paskyra buvo užblokuota. Tuo tarpu iš moters asmeninės sąskaitos buvo nuskaičiuota 1350 eurų. Įmonė patyrė 5200 eurų nuostolį. Pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal LR BK 182 str.