Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi nuotr.
Etaplius.lt BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Autobusų stoties neturintis Visaginas, kur gyvena daugiausia Ignalinos atominės elektrinės darbuotojai, ieško rangovų, kurie per metus galėtų ją pastatyti.
Preliminariais skaičiavimais, autobusų stoties su turizmo informacijos centru statybos kainuos iki 357 tūkst. eurų, iš kurių daugiau nei 80 proc. skyrė Europos Sąjunga.
Pasak Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus Andriaus Bukausko, apie 22 tūkst. gyventojų turinčiam miestui reikia autobusų stoties.
„Nors Visaginas yra savivaldybės centras, autobusų stoties neturėjome, vietoj jos mieste tėra dvi autobusų stotelės, kuriose atvykstantys ir išvykstantys autobusai sustoja paimti bei paleisti keleivių“, – BNS sakė A. Bukauskas.
„Jeigu būsimų rangovų neišgąsdins statybos kainų pasiutpolkė, tikimės, kad iki kitų metų pabaigos mieste stovės jauki autobusų stotis su turizmo informacijos centru, iš kurios gyventojai galės vykti bent trimis pagrindinėmis kryptimis – į Vilnių, Uteną ir Zarasus “, – pridūrė jis.
Pasak A. Bukausko, rangovas bus pasirinktas pagal mažiausios kainos kriterijų, o parengto techninio projekto neplanuojama keisti.
Anot administracijos direktoriaus, šalia savivaldybės pastato Parko gatvėje planuojama statyti stotis nebus didelė – apie 200 kv. metrų. Čia įsikurs laukimo salė, vieta bagažo saugojimui bei smulkių siuntų gabenimui, nedidelė užkandinė ir informacijos centras. Jame apie lankytinas bei nakvynės vietas bus informuojami apie 1,5 tūkst. kasmet į miestą užsukančių turistų.
„Nesam didelė savivaldybė – vos 58 kvadratiniai kilometrai, ir pandemija tuos turistų srautus apmažino, tačiau Ignalinos atominė elektrinė pastaraisiais metais, gal dėl Černobylio, sulaukia vis didesnio susidomėjimo, tad, manau, turizmo perspektyvos yra neblogos“, – sakė A. Bukauskas.
„Autobusų stotis yra reikalinga, dabar geležinkeliu yra tik naktinis maršrutas, o juo iki sostinės keliaujama dvi su puse valandos, o su autobusais greičiau. Be to, tikimės, kad tai bus postūmis naujam autobusų maršrutui į Daugpilį atsirasti“, – pridūrė vienas miesto vadovų.
BNS