Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Šiandien 12 val. Palangoje prasidėjusių jubiliejinių, 20-ųjų renginio istorijoje ilgų nuotolių - „Aurum 1006 km lenktynių“ - lyderis 16.24 val. apsuko 186 ratus arba įveikė varžybų pusiaukelę.
Priminsime, jog lenktynininkų šiandien laukia 1006 km distancija, kurią sudaro 373 ratai, kurių vieno jų ilgis – 2682 metrai.
Jau pati lenktynių pradžia pažėrė tiek intrigos, kiek neretai nesulauksi iki varžybų pusiaukelės.
Buvo ir apmaudžių gedimų, ir išslydimų iš trasos, ir pernelyg ilgai užsitęsusių sustojimų komandų garažuose. O dėl dažnų stabdymų varžybos nepasižymi didele sparta, todėl jų trukmės rekordas veikiausiai nebus pagerintas.
Žiūrovai bene labiausiai apmaudavo, kai po incidento trasoje buvo priversti pasitraukti vieni iš lyderių – svečių iš Belgijos „SpeedLover“ komanda, kurios sportininkai vairavo 78 starto numeriu paženklintą „Porsche 911” automobilį.
Ekipos vadovo nuomone, ir iš priekio, ir iš galo nukentėjusio automobilio remontas užtruktų gana ilgai, todėl į lenktynes sugrįžti jau būtų sunku.
Kaip ir prognozuota, kova dėl aukščiausių pozicijų užsimezgė tarp komandų, kurių sportininkai vairuoja galingus įvairių modifikacijų „Porsche“ ir „Lamborgini“.
Verta paminėti, jog iki nuvažiuotų 100 ratų, kurie sudaro kiek mažiau nei trečdalį distancijos, lenktynių lyderį ir dešimtąją poziciją užimantį sportininką skyrė tik 6 ratai.
Lenktynininkų nervus labiausiai gadina, žinoma, avarijos, po kurių belieka tik džiaugtis galimybe po kiek laiko vėl sugrįžti į trasą, o išlaikant lenktynių spartą – degalų papildymas ir vairuotojų kaita.
Jei iki šiol sportininkas prie vairo trasoje galėjo maksimaliai važiuoti 1 val. 10 min., tai dabar ši galimybė prailginta iki 90 min. Tai reiškia, kad sportininkams tenka didesnis krūvis.
Komandų vadovai priversti keisti ir degalų pylimo strategiją, nes siekiant suvienodinti automobilių galimybes ir padidinti konkurencingumą degalinėje leidžiama įsipilti ne vienodą degalų kiekį. Taip šiek tiek apsunkintas greitesnių automobilių vairuotojų gyvenimas.
„Trasoje daug lėtų automobilių, tad lenkdamas turi būti labai atsargus. Kontaktų pavyksta išvengti, stengiuosi lenkti švariai. Apsiprasti prie trasos ir automobilio sekėsi gerai, lenktynėse kol kas viskas sekasi puikiai – savo klasėje esame pirmi, bendroje įskaitoje – penkti. Manau, kad iki lenktynių pabaigos dar kopsime aukščiau“, lenktynėms artėjant prie pusiaukelės kalbėjo „Noker Racing Team“ lenktynininkas Rokas Baciuška, vairuojantis „Volkswagen Golf TCR”.
„Man smagu ne tik važiuoti, bet ir stebėti savo komandos rezultatus – matyti kitų vairuotojų pasirodymą, jų progresą. Mūsų tikslas - prizinė vieta klasėje. Jeigu pavyktų ją užimti, būtų puiku. O dabar stengiamės saugoti techniką ir nedaryti klaidų“, - tvirtino pernykščių lenktynių laimėtojas Robertas Kupčikas, „Porsche Baltic“ komandos narys.
Įveikus varžybų pusiaukelę pirmauja septyniskart lenktynių nugalėtojo Jono Gelžinio vedama „Circle K milesPlus Racing Team“ ekipa, kurios sportininkai vairuoja „Porsche GT3 Cup“ automobilį.
Nuo jų tik 2 ratais atsilieka „ARC Bratislava“ komanda su „Lamborgini Huracan ST“, 4 ratais – kaimynai latviai „Flash Racing Latvia” su „Lamborgini Huracan ST LP620-2”, o ketvirta - „PalangaSpa/Baltpol-JR Motorsport“ komanda, pilotuojanti „BMW M4 Silhoutte“.
Ji yra ir SP2 klasės lyderė.
Vytauto PILKAUSKO ir Arno STRUMILOS nuotraukos