Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Po AB „Lietuvos geležinkeliai“ pertvarkos šių metų pradžioje - teigiami pokyčiai. Bendrovė šiemet uždirbo 12 mln. eurų grynojo pelno, žymiai sumažino darbuotojų skaičių ir tapo krovinių pervežimo lyderiais Baltijos regione. Bendrovės generalinio direktoriaus Manto Bartuškos teigimu, naujoji komanda vis labiau prisitaiko prie klientų poreikių.
„Keičiame „Lietuvos geležinkelių“ filosofiją. Šių metų rezultatas - 12 mln. eurų grynojo pelno, o pajamos per pirmus vienuolika mėnesių išaugo dešimtadaliu, iki 403 mln. eurų. Nauja komanda turėjo prisitaikyti prie klientų, tenkinti jų poreikius, dažniau vežti. Matome augimą beveik visose srityse“, - pirmadienį žurnalistams kalbėjo M. Bartuška.
AB „Lietuvos geležinkeliai” krovinių pervežimas išaugo 9,4 proc., Baltijos regione pagal krovinių vežimą bendrovė yra lyderiaujanti. Taip pat padidėjo ir vežamų keleivių skaičius bei vežamų krovinių apimtis.
M. Bartuškos teigimu, išaugusi bendrovės veikla leidžia tikėtis gerų rezultatų ir ateityje. Artimiausi tikslai - traukinių greičio didinimas.
„Šiemet prasidėjusi pokyčių programa „LG Efektas“ vyko sklandžiai - buvo uždaryti tam tikri ginčai, dėl kurių, neigiamu scenarijumi, bendrovė būtų nukentėjusi finansiškai. Taip pat pasirašytos naujos sutartys su naftos pervežimo kompanijomis. Rezultatai geri, tokių tikimės ir ateityje. Artimiausiais metais pagrindine veiklos kryptimi numatomas greičio didinimas. Jau netrukus maršrutas Vilnius-Kaunas užtruks nebe 59, o 54 minutes“, - sakė bendrovės generalinis direktorius.
Modernizuoti AB „Lietuvos geležinkelių“ veiklą leido ir darbuotojų skaičiaus mažinimas.
„Darbuotojų skaičius šiemet sumažėjo apie 1500. Tai, norint atnaujinti bendrovės veiklą, buvo neišvengiama“, - sakė M. Bartuška.
Lietuviai traukiniais keliauja vienus didžiausių atstumų visoje Europoje. Vidutiniškai lietuvis važiuoja maždaug 60 kilometrų, kai Europos vidurkis siekia apie 30 kilometrų. AB „Lietuvos geležinkeliai“ ateityje numato didžiąją dalį keleivių vežti elektriniais traukiniais. Jie, bendrovės vadovo teigimu, teigiamai atsilieps ne tik ekonomikai, bet ir aplinkos apsaugai.
ELTA