PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2023 m. Vasario 21 d. 08:18

Atidarytas klientų aptarnavimo centras „Mano Alytus“

Alytus

Etaplius.LTŠaltinis: Alytaus miesto savivaldybė


259675

Nuo šio pirmadienio Alytuje pradėjo veikti klientų aptarnavimo centras „Mano Alytus“. Jis jungia tris miesto komunalines bendroves – „Alytaus šilumos tinklus“, „Dzūkijos vandenis“ ir Alytaus regiono atliekų tvarkymo centrą. Šio centro paskirtis – vienoje vietoje užtikrinti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą.

Minėtų įmonių klientai gaus visas sąskaitas viename voke, iškilus klausimams, juos galės išspręsti, atvykę į Pulko g. 1 – vieningame klientų aptarnavimo centre, greit pradės veikti ir bendra klientų savitarna internete.

„Beveik prieš metus miesto savivaldybės atstovai, nuvykę į Kauno savivaldybę, pamatė unikalų projektą – vienoje vietoje yra visos paslaugos ir gyventojai čia gali susitvarkyti tai, kas jiems rūpi. Pagalvojome – idėja mums taip pat priimtina, toks centras galėtų atsirasti ir Alytuje. Įstaigos yra skirtingose miesto vietose ir žmonėms tai nepatogu. Šis centras bus patogus visiems miestiečiams, ypač tiems, kurie parduoda, perka ar paveldi turtą, vienoje vietoje jie galės susitvarkyti visas reikalingas sutartis. Tikiuosi, kad ateityje čia veiks ir daugiau įstaigų“, – linkėdamas sėkmės, atidarymo proga sakė Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.

„Šilumos tinklų“ direktoriaus Mindaugo Nevardausko teigimu, planuojama, kad projektas plėsis ir ateityje internetu bus galima registruotis į darželius ar mokyklas, apmokėti už būrelius ir kt.
„Džiaugiamės, kad artėjame arčiau žmonių ir centralizuojame veiklą. Norėjome aptarnavimo paslaugas teikti centre, kad žmonėms būtų patogiau pasiekti mus. O turėsime dar geriau – vieną bendrą centrą Alytuje, jame gyventojas gaus visas paslaugas“, – kalbėjo bendrovės „Dzūkijos vandenys“ direktorius Jurijus Červiakovskis.

Alytaus regiono atliekų tvarkymo cento direktoriaus Algirdo Reipo teigimu, pirmiausia norisi padėkoti savivaldybei ir merui už konsoliduojantį vaidmenį. „Visi suprantame, kaip šiais laikais sunku bendradarbiauti ir visi yra skeptiški. Tačiau šis žingsnis parodė, kad galime bendradarbiauti. Džiaugiamės, kad esame įtraukti į šią bendrą „šeimą“. Dėkojame, partneriams. Manau, kad veiksime sėkmingai, bus kuriamos ir naujos paslaugos, o mes, panaudodami tą patirtį, ateityje galbūt diegsime tokius centrus kitose savivaldybėse.“