Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS / Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Anot laikinosios „LTG Infra“ generalinės direktorės Rūtos Jakubauskienės, tunelis po geležinkeliu buvo statomas nenutraukiant traukinių eismo. Iki pervažos rekonstrukcijos per dieną ją kirsdavo vidutiniškai 3,2 tūkst. automobilių ir daugiau kaip 100 traukinių.
Be to, rekonstruoti aplinkiniai keliai, pastatyta kaulo formos žiedinė sankryža, sujungti jos žiedai, kuriuose įrengtos užvažiuojamos centrinės žiedo salelės su trinkelėmis, o prie įvažiavimų į žiedus – naujos eismo saugumo salelės.
Kelio Vievis-Maišiagala-Nemenčinė atkarpoje įrengtas 2,5 metrų pločio pėsčiųjų ir dviračių takas, nuovažos, eismo saugos priemonės, apšvietimas.
Naujas tunelis ypač svarbus sprendžiant Vievio ir aplinkinių seniūnijų gyventojų susisiekimo problemą, pranešė Susisiekimo ministerija.
Projekto vertė siekia 8,31 mln. eurų, darbus atliko įmonė „YIT Lietuva“. 5,4 mln. eurų finansavo Europos Sąjunga, 1,53 mln. eurų – „LTG Infra“. Lietuvos automobilių kelių direkcija prisidėjo 1,26 mln. eurų, Elektrėnų savivaldybė – 0,12 mln. eurų.